Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door abmiS
#3145164
Hey,
Daar was ik weer,, hopelijk zijn jullie nog niet flauw van me  :biggrin2: ( gewoon zeggen hoor, ben soms wat te doldriest en overenthousiast)
Ik zoek Foto's maar vooral filmpjes van barfende honden !!

Het liefst ook pups en kleine honden ( mn moeder is er vast van overtuigd dat de chihuahua veel te gevoelig en te teer is om zoiets aan te kunnen,dus om haar een stap voor te zijn hah)

Ik weet dat er veel foto's te vinden zijn hoor maar om die zomaar te pakken vind ik ook weer zowat..
Op youtube wel paar filmpjes gevonden van barfende honden maar meer is altijd welkom natuurlijk ! Leuk al die blije hondjes.

En het is ook niet nodig hoor, meer een overbodige luxe,, maar ik zou het best leuk vinden wat filmpjes te hebben waarin mensen bijvoorbeeld een menu klaarmaken, of het voorbereiden voor het ingevroren word ( hakken, snijden bladiebla ? )
Maar zoals gezegd, haha dat is niet nodig ofzo dat is gewoon wel leuk als het er zou zijn :)

Wie heeft er leuke barf foto's of filmpjes en wil die met me delen ? en mag ik gebruiken.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3145525
Hier staat een filmpje van mijn ruwharige dwergteckel, in het filmpje is ze met een kipkarkasje bezig.(even naar onderen scrollen)
De rest van de maaltijd was groente en orgaanvlees, dat krijgt ze drie keer in de week, de andere vier dagen verschillend vleesbot met verschillend spiervlees, waarvan één dag vis.
Zoals je kunt zien likt ze de bak helemaal schoon, zo lekker vind ze het.  :D
Je kunt het filmpje afspelen in groter formaat als je in de youtube
video op het tekentje van "volledig scherm" klikt":
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 3.120.html
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op do 20 aug 2015, 02:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door abmiS
#3145532
[quote="jasmijn"]
Ik zal morgens een kijken of ik die kleinen van mijn kan filmen tijdens zijn eten, het is een chi dus dat is dan gelijk handig voor jou  ;)
[/quote]
Ah dat waardeer ik ! super aardig, bedankt zeg.
En dat is inderdaad handig haha, ik hoor m'n moeder al zo zeggen dat onze kleine gevoelige chi dat allemaal niet aankan ...  ::)
[quote="Lazy Garfield"]
Hier staat een filmpje van mijn ruwharige dwergteckel, in het filmpje is ze met een kipkarkasje bezig.(even naar onderen scrollen)
De rest van de maaltijd was groente en orgaanvlees, dat krijgt ze drie keer in de week, de andere vier dagen verschillend vleesbot met verschillend spiervlees, waarvan één dag vis.
Zoals je kunt zien likt ze de bak helemaal schoon, zo lekker vind ze het.  :D
Je kunt het filmpje afspelen in groter formaat als je in de youtube
video op het tekentje van "volledig scherm" klikt":
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 3.120.html
[/quote]
Bedankt dat ik het filmpje mag gebruiken en wat kun je daarvan genieten hé als de hond zo tevreden zijn eten eet.

p.s dat filmpje van saartje in het bos is ook lief zeg !
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3157471
[quote="abmiS"]
Ah dat waardeer ik ! super aardig, bedankt zeg.
En dat is inderdaad handig haha, ik hoor m'n moeder al zo zeggen dat onze kleine gevoelige chi dat allemaal niet aankan ...  ::)Bedankt dat ik het filmpje mag gebruiken en wat kun je daarvan genieten hé als de hond zo tevreden zijn eten eet.

p.s dat filmpje van saartje in het bos is ook lief zeg !
[/quote]

Zie je berichtje nu pas!
Ja leuk he? Ik kan er iedere dag van genieten als ze haar barfhap krijgt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door