Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3144793
Gisteren met Oliver meegedaan op de "clubshow" van Kynospirit.
We gaan daar iedere week naar ringtraining en na 4 lessen oefenen ons beste beentje voorgezet op de clubdag.
Oliver was de laatste dus we moesten wat uurtjes wachten maar hij was heel relaxed en hij ging prima door de ring.
Daarna de erering met 8 baby's en...Oliver werd Beste Baby!!!
We hebben zoveel mooie complimenten over hem gehad dat was echt ontzettend leuk.
:smitten: :smitten: :smitten:
Afbeelding
Mooie prijzen gewonnen, omdoos CarniVoer, op maat gemaakte halsband met naam en bijpassende lijn, en zak brokken maar die heb ik wegegeven  :biggrin2:
Afbeelding
The day after...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3144801
Wat leuk! En wat zal je trots geweest zijn op je mannetje. Nu nog als baby, wie weet waar het hem gaat brengen op de show  :biggrin2:
Rust maar lekker uit hoor Oliver, gefeliciteerd met je showdoorbraak.
Door fransbulletje
#3144807
Dank jullie wel!
Had hem al ingeschreven voor de puppyklasse in Zwolle dus dit was een hele leuke oefening voor ons beide.
Het leuke aan deze "show" was dat niet alleen Oliver gekeurd werd maar ook ik als handler.
We kregen beide punten voor ons optreden en in de erering volgde nogmaals keuring voor ons beide door weer andere "keurmeesters".
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3144921
fransbulletje schreef: Dank jullie wel!
Had hem al ingeschreven voor de puppyklasse in Zwolle dus dit was een hele leuke oefening voor ons beide.
Het leuke aan deze "show" was dat niet alleen Oliver gekeurd werd maar ook ik als handler.
We kregen beide punten voor ons optreden en in de erering volgde nogmaals keuring voor ons beide door weer andere "keurmeesters".
En wat was jouw resultaat? ;-)

En leuk uitgebreid prijzenpakket voor Oliver :-)
Door fransbulletje
#3144925
dinky89 schreef: En wat was jouw resultaat? ;-)

En leuk uitgebreid prijzenpakket voor Oliver :-)
Ben ik ook heel benieuwd naar maar omdat we een beetje op tijd stonden zijn we gelijk na de erering baby's naar huis gegaan. Van de week naar ringtraining en dan neem ik ze mee, kijken waar we nog aan moeten gaan werken voor Zwolle.
Oliver is blij met zijn doos CarniVoer, beter dan een zak brokken  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door