Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MargaS
#3144355
Een teefje van een kennis ligt op dit moment aan het infuus vanwege mastitis met hoge koorts (8 pups). Nu wilde ik haar het topic van Lizzy laten lezen maar dat is er niet meer?
Door Lizzy
#3144370
Nee, dat topic staat in de modhoek.

Jeetje, shit, ernstige mastitis dus. Kan ik vragen beantwoorden misschien?
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3144376
Ben al zo brutaal geweest om de contactgegevens van jullie kennel door te geven. Teefje is nu nog in de kliniek, hopelijk mag ze morgen naar huis. Denk dat dan de vragen pas komen. Had je destijds honingzalf gebruikt voor de wonden?
Door Lizzy
#3144381
MargaS schreef: Ben al zo brutaal geweest om de contactgegevens van jullie kennel door te geven. Teefje is nu nog in de kliniek, hopelijk mag ze morgen naar huis. Denk dat dan de vragen pas komen. Had je destijds honingzalf gebruikt voor de wonden?
Ja.

Maar er waren in eerste instantie geen open wonden. Toen ik uit de kliniek kwam, waren te tieten zwart maar nog dicht. Zwart door het begin van afstervend weefsel. Ik weet niet in welk stadium de teef zich bevind dus kan nu geen advies geven, de baasjes en hondje alleen heel veel sterkte wensen.

Ik ben vanavond niet thuis maar morgen wel. Ik kijk wel even op mijn telefoontje mochten ze via email spoedvragen aan me hebben ([email protected]).

Kl*tezooi :(
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3144386
Melkkierpakket is vandaag geknapt over de gehele breedte. Maar super dat ze contact met je mag opnemen. Krijg nu even geen contact met haar, ze zal wel met de puppen bezig zijn.
Door Cindy de Wolf
#3144410
Bij de moeder hond van mijn Golden is dat ook gebeurt. Nog nooit meegemaakt binnen 12 uur was het gebeurt en ook echt een diepe wond net als bij Biscuit van Lizzy. Gelukkig geen ader gesprongen. Hier naast natuurlijk AB ook vele tube honingzalf en jellonet gaas gebruikt met een gaasje van vaseline.
14 dagen heeft het geduurd. Ze zal vast bereidt zijn om te antwoorden bij vragen (www.chairoezans.nl)

Suc7!!!!!
Door K&D
#3144419
Och jeetje...weer een teefje met mastitis. Twee maanden geleden ook al een teefje van m'n vriendin. Die is geopereerd omdat het niet openknapte. Gelukkig is het wel helemaal goed gekomen. Je ziet er niets meer van, ze mist alleen een paar klieren en tepels en het is einde fokcarriere, maar dat is bijzaak. Hoe oud zijn de puppers?
Door K&D
#3144428
Bij m'n vriendin ook. Ruim 3 weken. Ze waren net een beetje aan het bijvoeren en konden zelf eten. Dat was een geluk bij een ongeluk, maar jeu, wat een zorgen.
Door miik
#3144437
Lizzy schreef: Nee, dat topic staat in de modhoek.
Mag ik vragen waarom het topic weg is ? Normaal worden topics toch niet weggehaald ?
Ik was van de week ook aan het zoeken omdat ik het wilde nalezen, maar kon het niet vinden,......

Sterkte voor het teefje, ik hoop dat het snel weer beter gaat !
Door Lizzy
#3144440
miik schreef: Mag ik vragen waarom het topic weg is ? Normaal worden topics toch niet weggehaald ?
Ik was van de week ook aan het zoeken omdat ik het wilde nalezen, maar kon het niet vinden,......

Sterkte voor het teefje, ik hoop dat het snel weer beter gaat !
Dat topic staat in de modhoek omdat de bar af en toe wordt/werd gereinigd. En dat topic zou dan zo maar weg kunnen zijn. Aangezien ik het wil bewaren, staat het daar veilig. Ik kan het terug zetten in de bar hoor, als ik daar iemand een plezier mee kan doen. Maar niet te lang, dan gaat het weer terug in de mod-hoek. We zetten daar meer topics waarvan we denken "laten we dat bewaren". We zetten daar ook langere tijd topics van overleden huisdieren, bijvoorbeeld.
Door miik
#3144553
Lizzy schreef: Dat topic staat in de modhoek omdat de bar af en toe wordt/werd gereinigd. En dat topic zou dan zo maar weg kunnen zijn. Aangezien ik het wil bewaren, staat het daar veilig. Ik kan het terug zetten in de bar hoor, als ik daar iemand een plezier mee kan doen. Maar niet te lang, dan gaat het weer terug in de mod-hoek. We zetten daar meer topics waarvan we denken "laten we dat bewaren". We zetten daar ook langere tijd topics van overleden huisdieren, bijvoorbeeld.
Oke wat goed, ja het zou zonde zijn als al die informatie verloren gaat ! Ik lees regelmatig even oude topics door, vind dat heel leerzaam !
Door Lizzy
#3144659
MargaS schreef: Kan het niet in de bieb? Teefje had vanmorgen opnieuw hoge koorts en is nog in de kliniek.
Potverdomme, dat gaat niet goed zeg :-\. Slaat de AB niet aan?
Door Lizzy
#3144660
MargaS schreef: Kan het niet in de bieb? Teefje had vanmorgen opnieuw hoge koorts en is nog in de kliniek.
Wil ze het topic graag lezen? Ik heb geen idee of ze er wat aan heeft. Ik wil het best terug zetten maar het is niet echt (echt niet) een bieb verhaal. Het is mijn persoonlijke verhaal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door