Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Becky
#3142996
Hoi allemaal,

Heeft er wel eens iemand de jonge geitenbokjes bij dogmeat besteld?

Ik heb ze afgelopen jaar bij dreumelaartje gehaald, deze wogen ongeveer 1,8 kilo, zijn die van dogmeat ook ongeveer zo zwaar (i.v.m. vriezerruimte)?

Weet iemand toevallig ook hoe dan de prijs wordt berekend?

Alvast bedankt voor de antwoorden  :biggrin2:

Groetjes Becky
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3143012
Ik heb ze een keer gehad en die was even groot als de geitjes van dreumelaartje. Maar dat ik er een bestelde is al een heel tijdje terug(2 jaar ofzo?)

Prijs wordt per kg berekend staat erbij :)

Je kan ook even mailen hoe groot ze zijn
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3143013
Oef ik heb er laatst een besteld om te proberen, waren echt mooi zacht. Het gewicht weet  ik niet, omdat ik hem niet heb gewogen maar ik weet wel dat ik er 8,80 voor betaald heb.
Volgens mij staat de prijsberekening op hun website?
Gebruikersavatar
Door Becky
#3143016
Ik heb ze ook gemaild, ze hebben gereageerd dat ze tussen de 1 en 2 kilo wegen. Ik heb niet zoveel ruimte in mijn vriezertje dus is het verschil van 1 of 2 kilo per geit best veel als ik er 3 of 4 wil bestellen.
Maar als ze net zo groot zijn als die van dreumelaartje, dan weet ik wat ik kan verwachten  ;)
Door Barfy
#3143611
De geitjes die ik pas heb besteld waren al netjes dubbelgevouwen ingevroren, dat vond ik erg handig. Ze konden zo mijn ladenvriezer in.
Door roek
#3144665
Als ze te groot zijn kan je ze toch malen, ik heb een paar jaar geleden 30 geitjes door mijn maler gehaald tot grote tevredenheid van degene die ze anders met de hand had moeten malen.
Gebruikersavatar
Door Becky
#3145578
De geitjes zijn net binnengekomen, ze wegen bij elkaar 11,3 kilo (5 geiten) dus gemiddeld ongeveer 2,26 kilo per stuk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door