Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3144452
Had ik me iets anders voorgesteld....
Danny moest de FIFA test doen.... moest geen probleem zijn, hij is in puike conditie...
Werd ik gebeld door ik dacht danny... en dan hoor je een hele andere stem..... mevr maakt u zich geen zorgen maar danny is met de ambulance onderweg naar Nieuwegein, word naar de hartbewaking gebracht....
Dus mijn hart zat in mn keel....
En eer je dan vanuit ridderkerk in nieuwegein ben.....
Hij moest nog 2 x lopen.... helaas zakte die bij de eerste loop in elkaar...duizelingen,zweten,benauwd en hartkloppingen...
Heeft hart, longfoto s gehad, bloed onderzocht...hartecho.... bij de laatste kwam uit dat de linkerkamer verdikt was...
Ettelijke hartfilmpjes....
Hij is nu weer thuis... morgen de cardioloog bellen voor een uitgebreide hartecho en dan proberen ze ook het op te wekken door hem inspanningen te laten doen...
Dit is de 2de x en ik ben zo bang dat ie zijn grote droom niet waar kan maken..... hij zit dit seizoen in de eredivisie maar het seizoen is net begonnen en nu dit... hij mag voorlopig even niet sporten tot nadere onderzoeken en daarna onder begeleiding....

Danny van Aalst
Maasstad zh
Maasstadweg 21
3079 DZ Rotterdam

afd cardiologie 1 kamer 15
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 21 aug 2015, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3144453
Oh potverdomme :-X! Jeetje joh, wat een schrik! Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen Ellen :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3144457
Jeetje, geen zorgen maken, dan zouden alle alarmbelletjes bij mij rinkelen. .
Sterkte met de onderzoeken, hopelijk komt er iets uit dat niets voorstelt..
Door Anne in Zweden
#3144465
Ooooow FUCK Ellen! Dat is wel het laatste waar je aan het begin van je topsportcarrière op zit te wachten! En wat jij als moeder doormaakt, daar ga ik me maar helemaal geen voorstelling van proberen te maken... :-X

Heel veel sterkte gewenst, voor jou en voor Danny. Ik duim dat 'ze' iets kunnen doen waardoor zijn eredivisiedromen toch waarheid kunnen worden!
Door Borke
#3144473
Wat zou dat een teleurstelling zijn als hij zijn droom niet kan naleven, maar zijn gezondheid en welzijn is toch het allerbelangrijkste Ellen  :-*
Door keetje
#3144483
Zo, dat is schrikken, hopelijk gaat dit zijn droom niet in de weg zitten.
Maar de gezondheid gaat voor en als dat dan zonder hoog nivo voetballen zou moeten,.........

Heel veel sterkte voor jullie en Danny en ik hoop dat het toch met een sisser af gaat lopen. :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door