Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3144108
Anne ik wil je nog even op deze manier bedanken voor de broodbakmachine! Wat is dat brood heerlijk,peter en ik hebben er van gesmuld!
Morgen gaan wij naar Olst om bij een molenaar flink wat verschillende soorten meel in te slaan!
Heb ook al een fantastisch recept gevonden met rozemarijn (giga struik in mijn tuin staan)! Die ga ik zondag maken!
Ik denk dat jij uit dit,wel kan opmaken dat wij er super blij mee zijn!
Ik vond het ook super dat ik jou,jij die dat fantastische ontroerende gedicht voor mij hebt geschreven, een keer hebt ontmoet en ik vond het ook erg gezellig! Jij bent en blijft altijd welkom in ons huis,ook samen met je man!
Dank je meissie :-*
Door Anne in Zweden
#3144111
Och gos, wat lief, dank je! Ik vond het ook erg leuk om jou te ontmoeten en ben blij dat de broodbakkerd het nog doet! :D Ik bedoel, ik wist wel dat ie 'piep' deed als ik de stekker in het stopcontact stak, maar hij is lange tijd niet gebruikt en voor hetzelfde geld komt er dan een steekvlam uit en ligt heel Deventer in de as.  :-X ;D En inderdaad, het brood wat uit zo'n machine komt is vele malen lekkerder en gezonder dan wat je bij een bakker kunt kopen (dit even als hint aan Keetje: Keet, je - hebt  écht - zo'n - ding - nodig! :P :biggrin2:).

Ik/wij kom(en) graag weer een keertje langs. Als jij dan je papegaai nog even een schop onder z'n slapende staartveren geeft, ben ik helemaal happy! ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3144125
Oooooh ben je dehele huisraad aan het wegbrengen?

Ik heb een sapjesboek gekocht en ga zondag sapjes maken!
Door Anne in Zweden
#3144128
Hope schreef: Oooooh ben je dehele huisraad aan het wegbrengen?

Ik heb een sapjesboek gekocht en ga zondag sapjes maken!
Ja, zodat ik nieuwe spullen ervoor in de plaats moet kopen om op die manier de Nederlandse economie te stimuleren. :angel: ;D

Sap-ze! Het is echt een fijn apparaat!
Door Mowgli
#3144399
Anne in Duitsland schreef: En inderdaad, het brood wat uit zo'n machine komt is vele malen lekkerder en gezonder dan wat je bij een bakker kunt kopen (dit even als hint aan Keetje: Keet, je - hebt  écht - zo'n - ding - nodig! :P :biggrin2:).
Ik heb nog een werkeloze broodbakmachine bovenop de kast staan Keetje. Deze krijgen we vast wel via een lijntje Berlijn-Leipzig bij je  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3144402
Mowgli schreef: Ik heb nog een werkeloze broodbakmachine bovenop de kast staan Keetje. Deze krijgen we vast wel via een lijntje Berlijn-Leipzig bij je  :biggrin2:

;D ;D ;D

Ruilbeurs Barfplaats!

Ik heb ook nog een wat oudere sapcentrifuge weg te geven, en een Princess blender. Niet te vergelijken met een Vitamix natuurlijk, maar blenden doet iet wel. Iemand?
Door Ruisje
#3144409
Anne in Duitsland schreef:
;D ;D ;D

Ruilbeurs Barfplaats!

Ik heb ook nog een wat oudere sapcentrifuge weg te geven, en een Princess blender. Niet te vergelijken met een Vitamix natuurlijk, maar blenden doet iet wel. Iemand?
Is dat een blender met een glazen kan, Annemarie? Dan heb ik wel interesse. :D
Door Anne in Zweden
#3144429
De sapcentrifuge is van Kenwood:

Afbeelding

Een ouwetje, maar hij doet wat ie moet doen. Handig voor het maken van groentemixen voor de hond: gewoon na het centrifugeren sap en pulp weer samenvoegen! Hij is niet zo groot (ca. 22 hoog x 26 cm diep), dus handig in kleine keukens.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3144432
Anne in Duitsland schreef: De sapcentrifuge is van Kenwood:

Afbeelding

Een ouwetje, maar hij doet wat ie moet doen. Handig voor het maken van groentemixen voor de hond: gewoon na het centrifugeren sap en pulp weer samenvoegen! Hij is niet zo groot (ca. 22 hoog x 26 cm diep), dus handig in kleine keukens.

De oude spullen van Anne doen het prima,ik weet niet hoe oud mijn fantastische machine is,maar hij werkt alsof die nieuw is! :biggrin2: en dat is die voor mij!
Door Anne in Zweden
#3144434
Radja schreef:
De oude spullen van Anne doen het prima,ik weet niet hoe oud mijn fantastische machine is,maar hij werkt alsof die nieuw is! :biggrin2: en dat is die voor mij!
Heb je lekkere meelsoorten gescoord vandaag? Ben ook erg benieuwd naar het rozemarijnbrood!

Edit: o, en we hebben hem gekocht toen we in Portugal gingen wonen, dus hij is zeker een jaar of 12 oud!
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op za 15 aug 2015, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3144460
Wat leuk dat je er blij mee bent!
Ik bak ook eens in de week zelf, op de ouderwetse manier. Ik ben wel lui, want ik koop lekker alles kant en klaar, alleen gist en water toevoegen :)
Ken je deze site al?
Www.jannekes.nl/brood
Gebruikersavatar
Door Radja
#3144466
Fenixjuh schreef: Wat leuk dat je er blij mee bent!
Ik bak ook eens in de week zelf, op de ouderwetse manier. Ik ben wel lui, want ik koop lekker alles kant en klaar, alleen gist en water toevoegen :)
Ken je deze site al?
http://Www.jannekes.nl/brood

Dank je, ken ik nog niet,maar ga er zeker op snuffelen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door