Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3144124
Na 4,5 maand kei en keihard werken en de laatste 2 weken ook nog eens bereikbaarheidsdienst in avond, nacht en weekend, mag ik morgen eindelijk op vakantie. Manlief en de poppeloppies gaan natuurlijk ook mee. Ik heb hard gewerkt, maar meneer M@rina ook, we zijn dan ook heel erg toe aan deze vakantie.  Weinig tijd voor het forum i.v.m. heel veel overwerken en dan eindelijk thuis de puf niet meer hebben om te reageren. Wel.... komende periode heb ik die tijd ruimschoots maar ga ik die tijd aan andere dingen besteden

Geen wekker, geen verplichtingen. Uitgebreid ontbijten met verse croissants en stokbrood, Jusje en een koffie uit de Barletti. Alles op je gemakkie, een dagje naar een meer of rivier, lekker spelen met de poppeloppies. 's Middags rozig van (hopelijk) een zonnetje, genieten van een wijntje en een snackje...lekker lezen op mijn nieuwe Kobo Aura H20 (alvast gekregen voor mijn verjaardag volgende week donderdag) en als het koud wordt 's avonds de vuurkorf aan....

We zijn 4 weken pleite! Als jullie ons zoeken we zitten hier:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door