Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3141501
Update 14-08: De sessie met Ina's honden ging perfect: twee teven dus meneertje had 't helemaal naar z'n zin  

Op verzoek van de GT ben ik voor de volgende sessie op zoek naar intacte reuen  
Dit is vrijdag 28 augustus om 10.30.

Omdat dit al prikkel genoeg is trainen we op terrein van KC de Hofstad in Den Haag Ypenburg. 

Wie wil/kan helpen?
Laatst gewijzigd door pluk op vr 14 aug 2015, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#3143009
Extreme schreef: Je hebt om een oefenhond gevraagd,  maar hoe is je training gegaan? heeft het jou wat geholpen door op deze manier (verder) te trainen?
De training is verzet naar een later moment ivm ziekte.
Dit is niet de eerste keer dat er wordt gewerkt met een oefenhond maar het lukte me eerder deze via andere wegen te regelen.
Het werken met een oefenhond is zeker een goede manier van training maar geen vervanging voor de praktijk waarbij zich op elk moment onverwachte situaties kunnen voordoen.
#3143155
pluk schreef: De training is verzet naar een later moment ivm ziekte.
Dit is niet de eerste keer dat er wordt gewerkt met een oefenhond maar het lukte me eerder deze via andere wegen te regelen.
Het werken met een oefenhond is zeker een goede manier van training maar geen vervanging voor de praktijk waarbij zich op elk moment onverwachte situaties kunnen voordoen.
Oh dat is jammer, hopelijk lukt het volgende maand wel.
Ik was gewoon nieuwsgierig hoe het gegaan is, en ja natuurlijk is de praktijk vaak anders/moeilijker, maar om het eerst rustig te kunnen oefenen is al fijn.
Mag ik ook vragen op wat je traint?
#3143999
De sessie met Ina's honden ging perfect: twee teven dus meneertje had 't helemaal naar z'n zin  :biggrin2:

Op verzoek van de GT ben ik voor de volgende sessie op zoek naar intacte reuen  :)
Dit is vrijdag 28 augustus om 10.30.

Omdat dit al prikkel genoeg is trainen we op terrein van KC de Hofstad in Den Haag Ypenburg.

Wie wil/kan helpen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door