Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3143856
Angelique schreef: Werkt dat ook tegen legherrie  :biggrin2:


Hebben die van mij ook last van, soms denk ik heb geen 2 hanen, maar dan vind ik weer een aantal eieren en dan ben ik weer overtuigd dat het toch 2 kippies zijn! Maar mijn god wat komt er dan een geluid uit ;D ;D
#3143892
Els&Flow schreef: Pfff op onze camping hebben ze er 6 of 7. Iedere ochtend veel te vroeg is het knap raak, uitslapen s tot een uur of half 5.  >:( Zo'n collar vind ik een bijzonder goed idee.  :biggrin2:
Ik kwam in eerste instantie ook niet meer bij,je moet er maar opkomen,maar het zou een oplossing kunnen zijn voor mensen die een leuke haan hebben en het geklaag van de buren zat zijn.
Als dit echt werkt,zou het een uitkomst wezen en kan mijn haan gewoon hier blijven wonen ;)
#3143904
Radja schreef:

Hebben die van mij ook last van, soms denk ik heb geen 2 hanen, maar dan vind ik weer een aantal eieren en dan ben ik weer overtuigd dat het toch 2 kippies zijn! Maar mijn god wat komt er dan een geluid uit ;D ;D
Zal ik bij je komen wonen? Al jouw vogels vallen stil wanneer ik in de buurt ben, geloof ik. Heb letterlijk geen kip gehoord vanmiddag! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door