Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3143382
[align=center]Toch grappig hoeveel verschillende meningen er zijn. De één vindt Tessa de meest aansprekende, de ander Tay. Winni is vooral schattig, hoewel het echte pupje spoorloos verdwenen is...

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding[/align]
#3143393
Tessa is sowieso altijd wel populair.  :biggrin2: Die heeft toch een zachtere uitstraling denk ik, want dat is degene die mensen die bang zijn voor herders kiezen. Winni is helaas toch wel de minst knappe van de drie op het moment, dus als jullie even meeduimen dat het nog bijtrekt, haha! En Tay, tja, voor mij staat hij op één. Hope: hij kijkt idd wijs, rustig en beheerst, wel apart dat ik hem op foto's vaak zo vind kijken, maar irl een heel ander beeld van hem heb.
Door sella
#3143417
Kwik heeft de volwassen uitstraling, kwek is nog niet helemaal uitgezwaard, en heel leuk en mooi, en kwak is ook een belofte voor de toekomst.
Als de andere 2 echt uitgezwaard zijn, is het een nek aan nek race qua uitstraling.
#3143516
Ik vind dat jullie Tessa een heel speciale uitdrukking/uitstraling heeft. Eentje die je echt "pakt".
Tay vind ik een mooie hond zo'n rustige (of is dat de sullige reuenblik  ??? :biggrin2: :-* ) uitstraling.
Maar ik ga voor jullie Winni, wolfsgrauwe herder....ik vind dat erg mooi. :-*
Laatst gewijzigd door zurca op wo 12 aug 2015, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#3143520
Mieke L. schreef: Ik kan niet kiezen  :-[ Dus ik ga voor Kwik, Kwek en Kwak!
Ik ook! Prachthonden en mooie foto's! Ik zie ook niets lelijks aan Winni zo hoor. Die oren zijn juist  :smitten:
Mieke L. schreef: Ik kan niet kiezen  :-[ Dus ik ga voor Kwik, Kwek en Kwak!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door