Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door abmiS
#3143135
Hey hey

Ik lees al lange tijd mee , maar om ook eens wat vragen te kunnen stellen is het toch
wel handig om lid te zijn, daarom heb ik me aangemeld :)

Ik hoop hier veel te kunnen leren.
groetjes
Door abmiS
#3143243
Bedankt.

Ah uiteraard, dat is wel zo netjes hé.

Ik ben dus abmiS, 22 jaar en woon samen met mijn moeder en onze drie honden in
het altijd mooie drenthe :).


Ik heb nog wel een vraag mbt posten.
Is het gebruikelijk voor elke vraag een nieuw topic  te starten, ook wanneer er via de zoekfunctie al dergelijke dezelfde onderwerpen voor komen ?

Vanuit mn eigen logische redenering zou ik zeggen, ga eerst zoeken via de zoekfunctie en vind je het antwoord op je vraag niet, dan zijn er bijna altijd wel oude topics die gerelateerd zijn.
Ik stel dus ook automatisch bijna altijd mijn vragen in hele oude topics omdat de info dan niet verspreid word en bij elkaar blijft, dat vind ik handiger.

Maar krijg hier de laatste tijd wel wat commentaar en klachten over, en het laatste dat ik wil is vervelend overkomen dus , daarom dat ik het nu maar even bij voorbaat vraag.


p.s  oh en foto's,, tsja weten jullie zeker dat jullie de verleiding kunnen weerstaan  ;D?
Door Lizzy
#3144202
Oef, al weer een paar dagen oud dit topic. Desalniettemin, welkom  op Barfplaats! Leuke hond heb je zeg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door