Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bea
#3142656
Via Voucher vandaag een Handsfree hondenriem voor 5,95 plus verzendkosten.
Als je er meerdere besteld hoef je maar 1 x verzendkosten te betalen.
Door Borke
#3142711
Ah bedankt Ronald  :-*

Inderdaad, gewoon een goede broekriem om doen en met een klimhaak een riem er aan vast maken, bij voorkeur een die elastisch en niet te lang is.
Door Anne in Zweden
#3142715
Inge en Bono schreef: Bovendien kun je gewoon door blijven appen en bellen tijdens het uitlaten!


::)
Ja, die wilde ik ook al quoten. Neem dan geen hond en blijf gewoon gezellig op de bank zitten met je smartphone.  >:(
Door keetje
#3142716
Mij lijkt het wel handig, die manier van uitlaten. Mijn polsen laten het steeds vaker afweten dus ik ga er in de toekomst toch over nadenken om Luna, of welke hond dan ook, zo uit te laten. Ik ga dan wel voor de broekriem.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door winni
#3142759
keetje schreef: Mij lijkt het wel handig, die manier van uitlaten. Mijn polsen laten het steeds vaker afweten dus ik ga er in de toekomst toch over nadenken om Luna, of welke hond dan ook, zo uit te laten. Ik ga dan wel voor de broekriem.  :biggrin2:
Dat is wel weer een aanslag op de rug...
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3142760
Ik vind het wel praktisch, net zo goed als ik de hippers heb, ik heb regelmatig iets aan waarbij ik geen broekriem aan heb, straks als het nog weer koeler is wil ik toch ook Lola meenemen met hardlopen, en een riem in de hand vind ik dan geen succes....
Gebruikersavatar
Door Saartje-88
#3142763
Afbeelding

Ik heb deze, die is breder en als de hond trekt heb ik geen last van mijn rug. Handig als je meerdere honden hebt omdat je dan idd je handen
vrij hebt (niet voor het appen of bellen) dat doe ik niet als ik wil ontspannen en met mijn hond bezig wil zijn.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3142775
keetje schreef: Mij lijkt het wel handig, die manier van uitlaten. Mijn polsen laten het steeds vaker afweten dus ik ga er in de toekomst toch over nadenken om Luna, of welke hond dan ook, zo uit te laten. Ik ga dan wel voor de broekriem.  :biggrin2:
Hangt een beetje van het gewicht van de hond af denk ik. Bij een wat grotere hond lijkt me dit best wel gevaarlijk. Een riem in je hand, kun je in geval van nood altijd nog los laten. Bovendien denk ik dat de kans dat je onderuit gaat met een riem om je middel sowieso groter is als de hond plotseling trekt.
Door signmodel
#3142778
Doranto schreef: Hangt een beetje van het gewicht van de hond af denk ik. Bij een wat grotere hond lijkt me dit best wel gevaarlijk. Een riem in je hand, kun je in geval van nood altijd nog los laten. Bovendien denk ik dat de kans dat je onderuit gaat met een riem om je middel sowieso groter is als de hond plotseling trekt.
of de riem knakt.

ik heb 2 redelijk sterke honden aan een sterke heupgordel, en ben nog nooit onderuit gegaan.

het touwtje op de foto lijkt me behoorlijk smal en dus snijden, ideaal voor rustige en of kleine hondjes
Gebruikersavatar
Door Hope
#3142805
Ik laat Nelson altijd zo uit. broeksriem, lijn eraan met een karabijnhaak, klaar.
Nelson trekt niet meer sinds ik dit gebruik, omdat ik hem niet meer corrigeren kan met de lijn maar moet belonen op goede momenten.
Rustiger lijngebruik, duidelijkere communicatie. Ik vind het ideaal.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3142839
Saartje-88 schreef: Afbeelding

Ik heb deze, die is breder en als de hond trekt heb ik geen last van mijn rug. Handig als je meerdere honden hebt omdat je dan idd je handen
vrij hebt (niet voor het appen of bellen) dat doe ik niet als ik wil ontspannen en met mijn hond bezig wil zijn.
Zoiets wil ik inderdaad , zodat ik met alle 4 tegelijk alleen kan lopen .
Welke is dit ( misschien linkje)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door