Gezocht paard kvv
Moderator: pluk
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Gezocht paard kvv
Daisy krijgt nu al een paar jaar kvv van Naturis, hier kan ze het beste tegen en ze doet het er heel goed op. Nou is ze voor zo veel allergisch dat ze maar een aantal diersoorten krijgt en toen ik gisteren een nieuwe voorraad ging halen hoorde ik dat Naturis geen paard versie meer maakt. Op zich niet het einde van de wereld natuurlijk, maar doordat ze voor zo veel diersoorten en granen allergisch is, valt het niet mee om iets anders te vinden. Ik heb nu twee rolletjes Alaska paard mee (wist niet eens dat die tegenwoordig ook een versie met alleen paard hadden), maar mocht ze dat niet eten of er toch niet tegen kunnen (zitten groenten in) hoop ik dat jullie misschien nog meer alternatieven weten.
Re: Gezocht paard kvv
Kivo en Carnis hebben ook beiden een versie met alleen paard, als ik me niet vergis.
Kiezebrink, carnivoer hebben ook 100% paard
Inderdaad carnivoer en dacht haaksbarf ook.
Bedankt voor de reacties! Haaksbarf heeft ze in het begin gekregen en dat wilde ze op een gegeven moment niet meer eten, zelfs mijn andere dames trokken hun neus er voor op. Geen idee waarom.
Carnivoer heb ik wel eens van gehoord.
Het moet niet iets zijn wat ik online moet bestellen en meteen tig kg tegelijk want zo veel ruimte heb ik niet. Ik haal meestal zo'n 10 tot 12 rollen van 1 kg tegelijk en dan kunnen ze weer een paar weken vooruit.
Carnivoer heb ik wel eens van gehoord.
Het moet niet iets zijn wat ik online moet bestellen en meteen tig kg tegelijk want zo veel ruimte heb ik niet. Ik haal meestal zo'n 10 tot 12 rollen van 1 kg tegelijk en dan kunnen ze weer een paar weken vooruit.
Ook Mulder diervoeding en Kiezebrink hebben een enkelvoudige paard KVV in het assortiment
Carnivoer bevat overigens geen calciumbron. Alleen vlees en orgaan.
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
En voor zover ik weet is de kivo variant zelfs alleen vlees (Dus geen bot, maar ook geen orgaan)
Hunters home, tammenga en herby hebben ook een 100% paard variant incl. Calcium.
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.
En voor zover ik weet is de kivo variant zelfs alleen vlees (Dus geen bot, maar ook geen orgaan)
Hunters home, tammenga en herby hebben ook een 100% paard variant incl. Calcium.
Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
-
Lupa heeft ook een paard variant kvv.
- constance.blokzijl
Herby heeft ook een paard kvv, durf alleen niet te zeggen of deze compleet is. Weet wel dat ze erbij zetten dat het geschikt is voor eliminatie en de machines grondig gereinigd worden voor het maken van de paard kvv
Tammenga heeft ook een enkelvoudige paard. Er zijn inderdaad maar een paar leveranciers de de juiste apparatuur hebben om de hardere botten van grote dieren te kunnen vermalen. Tammenga is daar een van. Het bevat 15% gemalen bot.
Hier staan de verkooppunten:
http://tammengadiervoeders.nl/verkooppunten/
Hier staan de verkooppunten:
http://tammengadiervoeders.nl/verkooppunten/
- Meike en Daisy
Voor zover ik weet zijn er negen kvv-merken met een mix die paard als enige diersoort bevat, zie:
http://www.voerwijzer.com/versvlees?field_vleessoorten_value_1%5B%5D=11&zoekterm=&field_eigenschappen_value%5B%5D=008
http://www.voerwijzer.com/versvlees?field_vleessoorten_value_1%5B%5D=11&zoekterm=&field_eigenschappen_value%5B%5D=008
Dank jullie wel! Hier kom ik een heel eind mee verder.
Het hoeft niet perse compleet te zijn, ik wissel hier steeds af en heb andere andere rollen liggen die wel compleet zijn.
Nu heb ik in ieder geval wat opties als mijn voorraad op is over een paar weekjes en Naturis nog steeds geen paard produceert.
Ik ga morgen kijken of ze de Alaska lust en hoe ze daar op reageert. Ik verwacht eigenlijk geen problemen want de groenten die er in zitten eet madam ook graag en daar heeft ze ook nooit last van gehad dus...
Het hoeft niet perse compleet te zijn, ik wissel hier steeds af en heb andere andere rollen liggen die wel compleet zijn.
Nu heb ik in ieder geval wat opties als mijn voorraad op is over een paar weekjes en Naturis nog steeds geen paard produceert.
Ik ga morgen kijken of ze de Alaska lust en hoe ze daar op reageert. Ik verwacht eigenlijk geen problemen want de groenten die er in zitten eet madam ook graag en daar heeft ze ook nooit last van gehad dus...
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”