Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Buran en Co
#3142165
Toen we onze Ierse Wolfshond Buran in ons leven verwelkomden werden we al gewaarschuwd: een Ier is verslavend en je wilt niet meer zonder. Jarenlang heb ik dingen geroepen als 'dit is mijn eerste en laatste Ier' en 'nooit meer een Ier'. Maar.......... ze hadden gelijk  :P Nadat we afscheid genomen hadden van Buran was het stil en leeg in huis. Ondanks 3 katten en 3 lieve vrolijke Chineesjes (en buiten nog 6 kippen en een paard), we misten onze Grote Smurf enorm. Zeker Ronny ook, Buran was ook zo enorm zijn hond en hij riep al jaren dat hij graag weer een Ier zou willen. En als je buitenaf woont dan is een grote hond erbij wel zo veilig, en we hebben de ruimte, en we zijn de kosten en zorgen gewend en en en............ Dus het begon weer te kriebelen  :)

Al snel kwam ik erachter dat er in september wellicht puppy's werden verwacht bij een fokster die ik al jarenlang op Facebook had als friend en zo ook al jarenlang had kunnen volgen. Ik heb haar opnieuw uitgenodigd (ik had als voorzorgsmaatregel al mijn Ieren friends verwijderd, a lot of good that did to me  :D ) en contact opgenomen om ons aan te melden voor het verwachtte nestje. Na jaren niet fokken had ze dit jaar weer twee nestjes op de planning staan, voor beide moeders het 2e en laatste nest. Ze had nu zes pups maar die waren allemaal al besproken. Maar een van de toekomstige adresjes viel af en ze bood ons de vrijgekomen pup aan en toen ging het opeens heel erg snel!  Afgelopen zondag hebben we onze Gaia opgehaald. Het gaat hartstikke goed, ze is hartstikke sociaal, lief, open, vrolijk, ondeugend en vertoond uitmuntend gedrag naar de katten en de Chineesjes waarbij ze de grenzen opzoekt van wat ze willen toestaan aan spel gedrag maar hun grenzen prachtig respecteert. En andersom geven de Chineesjes en de katten die grenzen heel mooi aan. We hopen heel lang van onze lieve meid te mogen genieten, van onze kant zullen we er in ieder geval alles aan doen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Borke
#3142173
Wat een lieve fotos en wat heerlijk.
Jullie maken met elkaar echt een compleet nieuwe start zo, ik vind het heel mooi en ontroerend  :-*
Door Buran en Co
#3142180
Borke schreef: Wat een lieve fotos en wat heerlijk.
Jullie maken met elkaar echt een compleet nieuwe start zo, ik vind het heel mooi en ontroerend  :-*
Wat lief! Ja we hebben echt een nieuwe start gemaakt en het gaat hartstikke goed.  :-* :-*
Door BlissSpirit
#3142191
Ohhhhh Barbara en Ronny, wat ontzettend leuk voor jullie. Geniet van jullie kleine smurf, voordat je het weet past ze niet meer op schoot.
Door Ruisje
#3142219
Wat is Gaia een mooie meid! :smitten: En nu past ze nog op schoot. ;D Ook super dat het gelijk zo goed gaat met de anderen!
Heel veel plezier met jullie kleine grote dame!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door