Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3141271
Vanochtend gespeurd in Helmond, wijk Brandevoort. Wat een leuk plan zeg daar! Het is nieuwbouw maar het ziet eruit als een oud stadje.
Door de speurles een deel van de wijk gezien, door het station gekomen, tunneltjes en straatjes en langs winkels  :biggrin2:
Heel fijn dat een medecursist sporenloper wilde zijn, want zo kon de juf met mij meelopen en wat aanwijzingen geven. En Ilan deed het supergoed! Ben heel trots :D 8)
Door Pluto
#3141424
Cathelijn schreef: Vanochtend gespeurd in Helmond, wijk Brandevoort. Wat een leuk plan zeg daar! Het is nieuwbouw maar het ziet eruit als een oud stadje.
Door de speurles een deel van de wijk gezien, door het station gekomen, tunneltjes en straatjes en langs winkels  :biggrin2:
Heel fijn dat een medecursist sporenloper wilde zijn, want zo kon de juf met mij meelopen en wat aanwijzingen geven. En Ilan deed het supergoed! Ben heel trots :D 8)
Ja mooie wijk, uiteraard met nodige bravoure en bombarie aangekondigd en uit de grond gestampt, nu al jaren een zorgenkindje van Helmond....
Maar qua indeling en architectuur erg mooi inderdaad!
#3141718
Net terug van een wandelingetje bij de waterplas met Zoë, een corgi pupje en de mama van het corgipupje. Zoë was duidelijk blij met weer wat honds gezelschap. Ik vind het nog steeds zo rot voor haar dat haar vriendinnetje er niet meer is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3141723
Vanavond paardje gereden. Het was een heel relaxt en fijn ritje, heerlijk gekletst met mijn vriendin. Tot we langs het tuincentrum reden en ze de sproeiers verkeerd opgesteld hadden. Mijn vriendin dacht dat we er langs konden zonder nat te worden en tegen de tijd dat we er achter kwamen dat dit niet zo was, ging Goopy naar de zesde versnelling. En dat we langs nog 2 sproeiers renden hielp niet echt mee met terug schakelen  ::). Afijn, heel eng was het niet en ik had bedacht dat zolang ik bleef zitten (best een uitdaging aangezien Goopy geen ster is in hard rennen en dan 4 verschillende gangen door elkaar husselt), het stoppen vanzelf wel zou komen. Zo gezegd zo gedaan en het liep met een sisser af. Wat ik best knap vond van mezelf, want ik ben eigenlijk gewoon een dikke schijtbak met zulke dingen  :biggrin2:.
#3141729
eelke schreef: Aaahhh jaa dat kan ik me voorstellen! Ieks!!




Angelique, waar blijft mn puppy?
Ah ja, ik heb dan zo de smoor in als mensen dan gewoon niet meer reageren, dat ik dan toch maar denk...stik er maar in. Is misschien over een paar dagen weer over hoor, maar voor nu heb ik zoiets van laat maar. Neemt niet weg dat ik jouw aanbod wel heel erg lief vind  :-*
#3141737
eelke schreef: En ik wilde er zo graag een :'(

Maar ja, flauw is dat. Echt een nadeel van kopen en verkopen via mp.
Ben er ook wel weer even klaar mee hoor. Had ook nog met wat anders een overeenstemming. Heb je de afspraak staan om 'm op te halen, gaan ze ineens drammen dat ze een bod hebben gehad van €100,- meer. Nah, heb toen maar gezegd dat ze dan maar met die bieder verder moeten gaan. Ondertussen staat het ding nog steeds op mp.
Door eelke
#3141758
Ja snap ik. Pffff toen wij onze auto vorig jaar verkochten...man man man. En dan achteraf nog een smsje krijgen; mijn vrienden zeggen dat ie nooit zo weinig km's kan hebben, is de teller teruggedraaid?

Euh nee, maar zo ja, wat wou je er aan doen dan?  ::)

Vanmorgen vrrrooeeeggg de wekker. Meneer had de honden ff laten plassen op de hoek. Die waren er vrij rustig onder. Gijs was buiten gaan liggen en heeft daar denk ik na liggen denken. Na een half uur kwam hij de kamer in en bleef me maar aanstaren, onrustig etc etc. Volgens mij had hij de link gelegd tussen ik vroeg er uit en niet goed uitgelaten worden = vast zometeen een rondje bos! En dat werd bevestigd toen ik in mijn bosbroek beneden kwam. Hij ontplofte.

Net dus al lekker een uurtje gelopen. Voelde nog best fris aan het begin.
#3141827
Brrrr zat net een wesp binnen. Ik ben als de dood voor die dingen Beesten allemaal naar buiten gedaan en gespoten met een spuitbus. Niet zo diervriendelijk en gezond maar wel effectief. Nu aan het luchten en de katten blijven voorlopig maar mooi buiten. 
#3141915
Vanochtend dan toch maar echt de hardloopschoenen aan gedaan en de eerste les met Evy gedaan... Hondjes mee, die waren net zo kapot als ik na 20 minuten.....
De rest van de dag dus een luie dag, toch veel te warm om iets anders te doen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door