Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3141821
Handig!

Speciaal gefokt denk ik, want er stonden ook twee te kijken zo van.... die zijn maf met hun gesleep.  :biggrin2:
Door El_Kato
#3141822
Ooooh wat grappig! Blije kwispels helemaal gelukkig  ;D En die oude die staat te opzichteren of het allemaal wel goed gaat  ;D
Door smulpaap
#3141826
Dat is hier heel gewoon  :biggrin2:
Smurf niet hoor , die denkt laat maar sjouwen
Maar de pretletter is ook een fantastische hulp
Gebruikersavatar
Door doranto
#3141832
Leuk filmpje!
Ik heb een boxer gehad die helemaal verzot was op de boodschappen van de auto naar binnen brengen.  :D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3141850
Wat geweldig!!  :D

Maar als wij thuis komen van de boodschappen, sprint meneer gauw naar zijn bench om er vervolgens met veel toneelspel uit te komen. Uitrekken en geeuwen, alsof we hem gestoord hebben in zijn middagslaapje  ::) ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3141854
Fenixjuh schreef: Wat geweldig!!  :D

Maar als wij thuis komen van de boodschappen, sprint meneer gauw naar zijn bench om er vervolgens met veel toneelspel uit te komen. Uitrekken en geeuwen, alsof we hem gestoord hebben in zijn middagslaapje  ::) ;)
pffff en dan dacht ik dat ik een rare hond had.  ;D ;D
Zou zomaar onze Sissy kunnen zijn, zo'n gedrag  :biggrin2:
Door DJ_Doerak_Tucker
#3141868
Haha, hier vinden DJ en Tucker dat ook helemaal geweldig! En als die honden in het filmpje net zulke smeerkezen zijn dan zijn zoveel grote verpakkingen Ariël wel handig!  ;D
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3141888
Geweldig toch, zo blij dat ze mee kunnen helpen, althans 2 van de 4, de andere denken het gaat goed zo en ik ben met pensioen.... ( oudje )
Er wordt heel wat gewassen zie ik, heb geen doosje met eieren voorbij zien komen.... de mondjes zouden er "zacht "genoeg voor moeten zijn... :) :)
Door K&D
#3141893
DJ en Doerak schreef: Haha, hier vinden DJ en Tucker dat ook helemaal geweldig! En als die honden in het filmpje net zulke smeerkezen zijn dan zijn zoveel grote verpakkingen Ariël wel handig!  ;D
Dat was ook mijn gedachte....tsjonge...Dash en Ariel...wat maken ze allemaal vies?  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door