Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3141620
Zoë heeft af en toe wat slijm bij haar urine en ik zag wat troebele uitvloeiing vandaag. Ook heeft ze wat plakkerige haren bij haar vulva. Ze heeft geen eierstokken meer en voelt zich verder prima. Moet ik hier iets mee?
Door Lizzy
#3141765
Ik denk dat dit inderdaad een vaginitis kan zijn. Ja, ik deed er eerst van alles aan. En dat hielp allemaal niks. En daarna deed ik niks. En dan ging het ook uit zichzelf over. Wat je kunt doen is wat extra vitamine C (tijdelijk!) geven. Ascorbinezuur, dus de zure. En een weerstandverhoger zoals Echinacea Extra Forte van Bloem ofzo.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3141775
Ik gaf altijd een paar dagen Pulsatilla D6 en cranberry's (door de groentenmix, of in een supplement samen met vit C)
Door Lizzy
#3141776
[quote="Laika"]
Ik gaf altijd een paar dagen Pulsatilla D6 en cranberry's (door de groentenmix, of in een supplement samen met vit C)
[/quote]

Mag ik vragen waarom Pulsatilla? (aangezien pulsatilla de baarmoeder laat samentrekken en deze teef gecastreerd is).
Gebruikersavatar
Door Laika
#3141779
Dat mag je  ;)  Omdat Pulsatilla D6 de normale afscheiding uit slijmvliezen bevordert. Maar vooral omdat ik het gevoel had dat deze combi (met cranberry) effectief was.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door