Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Desiré88
#3141568
Hallo allemaal!!

Ik ben Desiré, 27 jaar en kom uit Hendrik Ido Ambacht en ben de trotse eigenaresse van 5 Chihuahua's  :)
Miko (bijna 11), Bruce (bijna 8 ), Evita (bijna 8 ) Chester 6 en Lexie 2. (Zal als ik het uitgevogeld heb foto's plaatsen.)
Ik haal hier al een aantal jaartjes mijn info vandaan wat betreft voeding voor mijn honden en daardoor eten ze al een aantal jaren KVV.
De reden dat ik me heb aangemeld is Bruce waarbij een Peri-anaal tumor is vastgesteld en vrijdag daaraan geopereerd word maar daar zal ik even een topic voor aanmaken in de medische hoek, daarbij lijkt het me hier ook erg gezellig! :coolsmiley:

Groetjes Desiré :daisy:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3141677
Hallo Desiré,

Welkom op BP, wat leuk ik woon ook in Ambacht, ik geloof niet dat ik je weleens gezien/ontmoet heb, want een "trosje " Chi`s was mij dan heus wel opgevallen ! :)

Sterkte met je kleine manneke a.s vrijdag !
Door Desiré88
#3141688
de Meiden schreef: Hallo Desiré,

Welkom op BP, wat leuk ik woon ook in Ambacht, ik geloof niet dat ik je weleens gezien/ontmoet heb, want een "trosje " Chi`s was mij dan heus wel opgevallen ! :)

Sterkte met je kleine manneke a.s vrijdag !
Dankjewel, wat leuk dat je ook uit Ambacht komt, nou loop ik ook niet met alle 5 tegelijk hoor want dat gaat niet goedkomen hahaha maar ik herken je hondjes niet dus ik denk niet dat we elkaar al is tegen gekomen zijn.
Door Desiré88
#3141705
Ha het is gelukt...hierbij de foto's, zijn met m'n mobiel gemaakt dus niet van de beste kwaliteit maar wou toch m'n honden even showen.


Miko
Afbeelding

Bruce
Afbeelding

Evita
Afbeelding

Chester
Afbeelding

Lexie
Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3141746
de Meiden schreef: Hallo Desiré,

Welkom op BP, wat leuk ik woon ook in Ambacht, ik geloof niet dat ik je weleens gezien/ontmoet heb, want een "trosje " Chi`s was mij dan heus wel opgevallen ! :)

Sterkte met je kleine manneke a.s vrijdag !
Wahaha, ik heb beeld!

@Desiré: leuke knuffies heb je!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door