Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3135672
Hartelijk dank Debbie en Marjan voor de goede zorgen en uiteraard Tannetje voor het titeren!
Wij zijn heel erg happy, Floortje hoeft over 6 jaar weer getiterd te worden 8) En we vonden het heel leuk om Tannetje in het "wild" te zien ;D
Ook hebben we nu een verklaring waarom hcc wel met 7 maanden aanwezig was, nu dus 0, zeker weten maternale bescherming dus.
Elke coctail met hcc zou dus ook 0 hebben opgeleverd. Maar we gaan niet vaccineren, Floor gaat niet naar het buitenland en hcc komt hier praktisch niet meer voor, zou haar dp titer maar naar beneden halen en voor parvo ben ik veel angstiger met al die buitenlandse broodfok puppies :-[
Leuk uitje voor Floor en baasje; ik ben goed verzorgt en het leverde Floortje en vreselijk leuk oranje kauwbot op :biggrin2:
Floor had het prima naar haar zin en vond eigelijk dat ze ook Lotte heette en alle andere namen die Tannetje afriep, ach zo'n pietepeuterig prikje doet een stoere Ries niets en Tannetje vond ze erg aardig :P knuffels genoeg gegeven aan iedereen, haar dag kon niet meer stuk :D
Jammer dat dit ws de laatste keer is, dus Ollie moet het met een andere DA doen :'(
#3135685
Suzanne schreef: Ben hier ook heerlijk blij ;-)
Rowan over 6 jaar weer titeren, Tristan over 5 jaar...
Rabies bij de jongste erin ... en hup, klaar ;-)

btw.. hoezo "voor de laatste keer"??

Suzanne
Het is jammer genoeg de laatste keer, omdat Tannetje niet meer on tour gaat voor het titeren van honden/katten...
Tannetje heeft meerdere dierenartsen "opgeleid" om ook te kunnen titeren en over het algemeen komen er steeds meer Da bij die zijn gaan titeren !
Na 12 jaar vind ze het genoeg en wil zich optimaal bezig houden met haar eigen drukker wordende praktijk, lezingen geven, en ook een klein stukje ontspanning erbij... :)
#3135691
de Meiden schreef: Het is jammer genoeg de laatste keer, omdat Tannetje niet meer on tour gaat voor het titeren van honden/katten...
Tannetje heeft meerdere dierenartsen "opgeleid" om ook te kunnen titeren en over het algemeen komen er steeds meer Da bij die zijn gaan titeren !
Na 12 jaar vind ze het genoeg en wil zich optimaal bezig houden met haar eigen drukker wordende praktijk, lezingen geven, en ook een klein stukje ontspanning erbij... :)
Nou, daar zijn we klaar mee ;-)
Maar... dan is er vast tzt wel weer een andere DA die dat wel op locatie wil doen of evt met z'n allen naar Tannetje om het bij haar in groepsverband te laten doen? ;-)

Suzanne
#3136571
Ik ben vorig jaar bij Brenda Ooms in Den Haag geweest. Zij is een collega van Tannetje. Zij vertelde dat zij voor dit deel van Nederland werkt ( het westen). Wanneer je met meerdere honden naar haar toegaat, vraagt zij dezelfde prijs voor het titeren dan Tannetje ( ik geloof vanaf 5 honden).
Misschien is zij ook wel bereid om op locatie ( zoals afgelopen zaterdag ) langs te komen.

Ik zou dan alvast komen want Scott moet volgend jaar opnieuw getiterd worden.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door