Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3140326
Koop ik een paar kilo long voor meneer Nelson, lust ie het niet!  :o :o :o :o

Mijn lab. Mijn kliko. Mijn alleseter.
En hij lust geen long! Die kop!!!  ;D ;D ;D
Alsof ik hem vergiftigde!!!

Zijn er meer honden die wel lamsnier, lamslever en lamshart lusten, maar gruwelen van long?
Heeft het gedroogd nog een kans?
Door BlissSpirit
#3140329
Hier eten ze het wel, maar kan me voorstellen dat het een vreemd gevoel is in zijn bek, rauwe long. Zou het zeker gedroogd proberen. Vinden ze hier ook heerlijk.
Gebruikersavatar
Door Nero
#3140360
Hope schreef: Koop ik een paar kilo long voor meneer Nelson, lust ie het niet!  :o :o :o :o

Mijn lab. Mijn kliko. Mijn alleseter.
En hij lust geen long! Die kop!!!  ;D ;D ;D
Alsof ik hem vergiftigde!!!

Zijn er meer honden die wel lamsnier, lamslever en lamshart lusten, maar gruwelen van long?
Heeft het gedroogd nog een kans?
Ja hier, hij pakt het absoluut niet aan..
Echter gedroogd weer favoriet dus er is nog hoop  ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140367
Hier is het groot favoriet! Al is Oscar ook wel een kliko  ;D

Drogen kan prima, maar het is wel vet. Ik heb het maanden terug gedroogd en het is nog prima, schimmelt niet. Maar je krijgt er wel vies vette handen van, dus ik heb het in een bakje thuis staan en geef het alleen als beloning als ik daarna mijn handen kan wassen. Waardoor het er nu dus nog staat, want ik vergeet het steeds  ::)
Door Lizzy
#3140370
Hier vinden ze rauwe long totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal oneetbaar. En ze eten het echt NIET he. Maar gedroogd vinden ze het heerlijk.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3140383
Hier is rauw ook echt niet te doen, en dat is tot nu toe het enige want alles gaat er hier in.
Gedroogd vinden ze het zalig! Ik maak ze de grootte van snoepjes, en gebruik ze als beloning
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3140398
Kaela schreef: Hier is het groot favoriet! Al is Oscar ook wel een kliko  ;D

Drogen kan prima, maar het is wel vet. Ik heb het maanden terug gedroogd en het is nog prima, schimmelt niet. Maar je krijgt er wel vies vette handen van, dus ik heb het in een bakje thuis staan en geef het alleen als beloning als ik daarna mijn handen kan wassen. Waardoor het er nu dus nog staat, want ik vergeet het steeds  ::)
Vet?
Long is juist ontzettend goed te drogen omdat het amper vet bevat.
Je moet dat wel het eventuele vet langs de luchtpijp wegknippen maar de longen zelf zijn super te drogen!
Ze zijn hier gedroogd favoriet maar rauw is het gif!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140429
MarijeEnBoomer schreef: Vet?
Long is juist ontzettend goed te drogen omdat het amper vet bevat.
Je moet dat wel het eventuele vet langs de luchtpijp wegknippen maar de longen zelf zijn super te drogen!
Ze zijn hier gedroogd favoriet maar rauw is het gif!
Oooooh ik had Tong gelezen  ;D Nee, long is helemaal niet vet en ik vind dat ideaal om te drogen. Wel in redelijk bevroren toestand snijden, anders is het zo flubberig.

En rauw gaat het hier ook zo naar binnen, maar ja, op wilde eend na wordt hier eerst gevreten en daarna geproefd  :P
Door Nanne91
#3140464
Hier lusten ze ook geen long en mijn honden zijn ook labradors. of nou ja, kruising labradors x golden retrievers. Ooit heeft mijn oudste hond wel een stuk long gegeten, dat was op school, tijdens de biologieles, na het onderzoeken van de longen en harten, mocht hij er eentje op eten en de rest kreeg ik mee naar huis. Ik heb een blindengeleidehond, vandaar dat hij mee naar school was. Thuis lustte hij alleen nog de harten. Verder lust hij alles, behalve long dus en sprotjes ook dan, die ook niet.
Mijn huidige geleidehond lust wel meer niet, die heb ik van alles moeten leren eten, geen echte retriever dus, haha. Ze slaat soms ook een maaltijd over, als ze het niet zo lekker vindt en gaat gewoon liggen slapen, eten boeit haar niet zo.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3141143
Altijd labradors gehad en nog steeds, nog nooit een probleem met rauwe long gehad (ging en gaat er net zo hard in als al het andere).
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3141247
Rauwe long  ::) Nee dat word hier ook niet gegeten. Gedroogd is het het lekkerste wat er is maar rauw is het bah.  :yucky:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door