Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3141148
Inwoners van Deventer bergt u!!
Wij zijn onderweg voor een paar vakantie dagen in het IJssel hotel.
Scooters mee op de aanhanger dus we gaan lekker rond touren.
Iemand nog toeristische tips?
Door Tanna
#3141197
Ik ben gek op boeken, dus ik zou van het ene naar het andere antiquariaat hopsen. Maar dat is vast niet waar jouw gedachten naar uitgaan! :biggrin2:
Door K&D
#3141200
O. Ik had willen winkelen deze week, maar ik ga wel ergens anders naar toe... :biggrin2: :P
Richting Zutphen, Bronckhorst...erg mooi. :)
Door inge58
#3141719
Wat een mooie omgeving hier! Mooie paden en weggetjes en leuke dorpjes! Vandaag 120 km rond gereden met de scooters!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3141830
[quote="inge58"]
Wat een mooie omgeving hier! Mooie paden en weggetjes en leuke dorpjes! Vandaag 120 km rond gereden met de scooters!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3141894
En de binnenstad niet vergeten! Met pontje over en lekker in de oude straatjes slenteren,daar waar het Dickensfestijn ook wordt gehouden!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3141945
Radja schreef: En de binnenstad niet vergeten! Met pontje over en lekker in de oude straatjes slenteren,daar waar het Dickensfestijn ook wordt gehouden!
Dat lijkt mij eigenlijk een vanzelfsprekendheid :biggrin2: Oh en vergeet niet om na het eten Italiaans ijs te halen bij Talamini in de stad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door