Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door evelyn02
#3141039
Ja, Alphen weer negatief in het nieuws. Ongelooflijk dat er zo weinig slachtoffers zijn met die ravage. En het is een druk bebouwd gebied.
Het maakt extra indruk denk ik, als je de situatie daar goed kent. In een van de verwoeste winkels, kwam ik geregeld om bv tegenspelen te kopen.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3141093
Ja vind het ook vreselijk voor hond en eigenaars.
Maar moet ook zeggen dat ik dankbaar ben dat er verder geen doden en zwaargewonden zijn.
Ik blijf het raar vinden waarom dat deel niet gewoon op de plaats waar de brug moest komen. niet recht omhoog is gehesen en er zo op zijn plek kon komen.
Dit is echt een heel stuk verder dat ze zijn gaan hijsen.
Maar goed ik ben maar een simpel iemand die meer verstand van vlees voor dieren heb ;D ;)
Door orinake
#3141108
Heb de beelden gevolgd online, dat is gewoon traumatiserend dat gegil.
Je ziet het zo mis gaan en je kan niets doen!
Al snel gingen de geruchten de wereld in... 4 doden - 20 gewonden - 1 man levend van onder het puin gehaald.
Ben ik blij hier te lezen dat het "minder erg" is.
Ik hoop dat alle betrokkenen het kunnen verwerken, want dit treft niet alleen de slachtoffers, maar ook omstaanders die het zagen gebeuren, de arbeiders, de familie van de gekwetsten, de bewoners van de  huizen/winkels
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3141110
Nu alweer 0 gewonden. Raar maar heel fijn dat ze er naast zaten.
Ongelooflijk dat er dus maar zo weinig persoonlijk letsel is ( op het hondje na dan). Het had veel erger kunnen zijn. Wel een hoop materiele schade, zou je huis maar zijn....
Thea schreef: Ja vind het ook vreselijk voor hond en eigenaars.
Maar moet ook zeggen dat ik dankbaar ben dat er verder geen doden en zwaargewonden zijn.
Ik blijf het raar vinden waarom dat deel niet gewoon op de plaats waar de brug moest komen. niet recht omhoog is gehesen en er zo op zijn plek kon komen.
Dit is echt een heel stuk verder dat ze zijn gaan hijsen.
Maar goed ik ben maar een simpel iemand die meer verstand van vlees voor dieren heb ;D ;)
Zullen vast goede redenen voor zijn. Dat de kranen al ergens vlak moeten staan, draaicirkel etc. Etc ik weet het ook niet hoor, alleen dat het wat lastiger is dan ff haakje erom en knopje induwen en omhoog takelen  ;)
#3141146
Ik vind het ook zo zielig dat die hond blijkbaar in een bench zat. Dat arme beest, zit je in de bench, omgeven door rare geluiden, en dan niet weg kunnen. Ik weet niet hoor, maar als ik wist dat er een hele dag hels kabaal voor mijn huisdeur zou zijn, en dat er met hijskranen en brugdelen gewerkt zou worden, zou ik proberen mijn hond die dag ergens anders onder te brengen. :-\ Nou heb ik makkelijk praten, want ik werk thuis en zou dan dus alleen al voor mijn eigen werkrust het huis uit vluchten op zo'n dag, en dan zouden de dieren gewoon mee gaan. En ik weet dat niet iedereen zijn huisdier zomaar ergens anders naartoe kan brengen voor een dag. Maar toch. :'(
Door eelke
#3141176
Die meneer was in de winkel eronder aan het werk... dus die zal vast af en toe ff aan de trap kunnen luisteren of gekeken hebben of de hond er relaxt onder was  :-\
Door Tanna
#3141183
eelke schreef: Die meneer was in de winkel eronder aan het werk... dus die zal vast af en toe ff aan de trap kunnen luisteren of gekeken hebben of de hond er relaxt onder was  :-\
Ik las vanmorgen dat die meneer in zijn andere winkel in Zoetermeer was.
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3141184
Anne in Duitsland schreef: Ik vind het ook zo zielig dat die hond blijkbaar in een bench zat. Dat arme beest, zit je in de bench, omgeven door rare geluiden, en dan niet weg kunnen. Ik weet niet hoor, maar als ik wist dat er een hele dag hels kabaal voor mijn huisdeur zou zijn, en dat er met hijskranen en brugdelen gewerkt zou worden, zou ik proberen mijn hond die dag ergens anders onder te brengen. :-\ Nou heb ik makkelijk praten, want ik werk thuis en zou dan dus alleen al voor mijn eigen werkrust het huis uit vluchten op zo'n dag, en dan zouden de dieren gewoon mee gaan. En ik weet dat niet iedereen zijn huisdier zomaar ergens anders naartoe kan brengen voor een dag. Maar toch. :'(
+++
Iedereen heeft het over de schade en dat er 'alleen maar een hond is overleden'.. Het zal je hond maar zijn, je zult de hond maar zijn  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door