Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Thurin
#3140890
Het blijft een kwestie van smaak maar ik zou als ik jullie was nog even wachten totdat zeker is dat de eerste kinderziektes eruit zijn.
Door Leontine
#3140892
Ik vind het heerlijk eigenlijk van 8 af te zijn. Kon daar niet aan wennen en mistte met name de goede verkenner en het start menu. Nu heerlijk het beste van 7 gecombineerd met wat wel fijn was in 8 de tegels bv. Ik ben blij om te zijn!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3140893
Ik heb gesproken met de zoon van mijn vriendin die alles daarover weet. Hij heeft het mij ontraden, omdat er heel veel veranderd blijkt te zijn. Hij houdt ook mijn PC up to date.
Door smulpaap
#3140895
Thurin schreef: Het blijft een kwestie van smaak maar ik zou als ik jullie was nog even wachten totdat zeker is dat de eerste kinderziektes eruit zijn.


Precies , dat vind ik ook
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140916
Ik wacht ook tot de kinderziektes eruit zijn.

Het was laatst op tv en daarin zeiden ze heel vaak "iedereen gaat het gebruiken, dat is fantastisch ivm software enzo". Ik denk dan: als echt iedereen het gebruikt, dan zijn we ook lekker de l*l als er een beetje fatsoenlijk virus de ronde gaat...
Door TomsBorders
#3140953
Lizzy schreef: Ik zit al hoger Tomsborders ;D
Ok, als je 8 hebt zou ik je aanraden om over 1 a 2 maanden naar 10 te gaan of te downgraden naar windows 7.
Door sella
#3140971
Ik(mijn systeembeheerdertje) wacht tot de eerste kinderziektes eruit zijn.
sinds ik de nieuwe laptop heb is 8.1 konstant aan het crashen en iedere keer zelfde melding.
Werkpc systeembeheerdetje moet ook voor werk op 8.1(linuxfan) en die crashed ook veel.
Dus nog even wachten, nog even sparen voor extra geheugen dan hopenlijk van dat ruk crashen af.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3141020
Ik had Windows 7 op mijn kleine computertje. Toen kwam Windows 8 en heb ik voor weinig een licentie gekocht (€ 14,95). Spijt dat ik er niet gelijk 30 gekocht heb  :P
Windows 8 vond ik bagger. Windows 8.1 was een stuk beter.

Voor vrouwlief een nieuwe laptop op de kop getikt en gelijk door naar Windows 10. Even wennen, maar kan nog steeds zonder de cloud werken (al is met de cloud "makkelijker") en ook zonder Microsoft-account doet alles het prima. Alleen als je natuurlijk de store wilt benaderen, moet je een Microsoft account hebben (en gebruiken). Maar laten we wel zijn: dat is bij Android en iOS ook zo. Zonder een account in de cloud begin je helemaal niets.

Mijn eigen computer draait nog op 8.1 en heeft nog nooit een crash gehad. Misschien toch ander spul?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door