Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ellenned
#3140817
Ik wil geen tennisballen gebruiken, heb al lang soort waterstuiterballen van de Action maar die zinken nogal snel. Welke balletjes hebben jullie voor jullie honden die een beetje lekker bekken :biggrin2: en niet te snel zinken.....
Door Danny
#3140819
Uh, ja ik heb wel fijne, maar van welk merk zijn ze...
Ik had ze al zonder touwtje, maar heb laatst op de show nog bij gekocht met een touw eraan. Zal eens kijken welke dat is.
Zijn aardig licht, en blijven wat hoger op het water drijven, ik vind ze erg fijn.
Door ellenned
#3140821
Danny schreef: Uh, ja ik heb wel fijne, maar van welk merk zijn ze...
Ik had ze al zonder touwtje, maar heb laatst op de show nog bij gekocht met een touw eraan. Zal eens kijken welke dat is.
Zijn aardig licht, en blijven wat hoger op het water drijven, ik vind ze erg fijn.
Graag!!!
Door ellenned
#3140822
Inge en Bono schreef: Chuck it ultra
Ziet er goed uit! Zijn die niet heel groot in de bek? Niet dat die bekkies van hun nou zo klein zijn maar ze houden niet van grote ballen...errug he ::)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3140823
Hier kregen ze teveel water binnen als ze zwommen met een bal in de bek.  :-\ Geen ballen in het water meer hier dus.
Maar misschien met een touwtje eraan? Dan moeten ze het natuurlijk wel bij het touwtje vastpakken.  ::)
Door ellenned
#3140824
Doranto schreef: Hier kregen ze teveel water binnen als ze zwommen met een bal in de bek.  :-\ Geen ballen in het water meer hier dus.
Maar misschien met een touwtje eraan? Dan moeten ze het natuurlijk wel bij het touwtje vastpakken.  ::)
Haha nee dat gaan ze niet doen.....die bal moet in de bek.......
Gebruikersavatar
Door Hope
#3140826
Doranto schreef: Hier kregen ze teveel water binnen als ze zwommen met een bal in de bek.  :-\ Geen ballen in het water meer hier dus.
Maar misschien met een touwtje eraan? Dan moeten ze het natuurlijk wel bij het touwtje vastpakken.  ::)
Hier ook. Daarnaast is Nelson er een ster in om eerst een eind weg te zwemmen met de bal en dan iets tegen te komen wat hij interessanter vindt. Dag bal!
Door ellenned
#3140834
Hier niet hoor...vanmorgen verdronken toevallig allebei hun balletjes en echt niet dat ze mee wilden naar de auto......ja daaaaaaag die bal ligt nog daar hoor...... ::)
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3140837
Chuck-it.
Bijna onverwoestbaar en blijft drijven.
Zwaar favoriet hier.

Ik heb een heleboel soorten ballen, o.a de Rogz Grinzz, die blijft ook drijven, maar dat vind ik eigenlijk zonde om mee te spelen, is meer voor het fotograferen.
Balletje aan een touwtje is ook leuk, maar die van mij hebben een gat, blijft dus niet drijven.

Je hebt ook nog Wubba's speciaal voor in het water.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3140876
Doranto schreef: Hier kregen ze teveel water binnen als ze zwommen met een bal in de bek.  :-\ Geen ballen in het water meer hier dus.
Maar misschien met een touwtje eraan? Dan moeten ze het natuurlijk wel bij het touwtje vastpakken.  ::)
Dachten wij ook, netjes leren touwtje vastpakken  ::)

Afbeelding

We gebruiken gaarg dummies ipv balletjes, heb je ook verschillende maten van. Balletjes kunnen bij de onze nogal in de keel schieten...
En de wet whubba is ook heel leuk, moet je betraouwbare apporteurs hebben, want diewil je niet iedere keer nieuw kopen
Gebruikersavatar
Door Thea
#3140878
Chuck it maat tennisbal.
Gaan jaren mee.
Heel soms 1 kwijt omdat ze in de bosjes komen of in bc sloot waar hij niet indurft. Verder onverslijtbaar.
Tenbis ballen gaat hij niet eens achter aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door