Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3140623
OPROEP: Auto met hond erin gestolen in Haarlem

Een man uit Haarlem is zondagmiddag bestolen van zijn grijze Citroen C4 Picasso bij een supermarkt aan de Belgiëlaan in Haarlem.

De auto werd gestolen toen de man zijn boodschappentassen aan het inladen was. In de auto zat zijn 8-jarige hond Sierra. De man is naarstig op zoek naar zijn hond en heeft de politie ingeschakeld. Hij is bang dat de dieven de hond in de auto laten liggen en dat het dier sterft door de hitte in de auto. Heeft u de auto gezien of de dieven of de hond, gelieve dan te mailen naar onze redactie: [email protected]

Laatst gewijzigd door Tanna op zo 02 aug 2015, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#3140640
Ik las het net! Gelukkig!!

Auto met hond weer terecht

Een man heeft zondagmiddag behoorlijk in de zorgen gezeten nadat zijn auto met hond in Haarlem werd gestolen. Hij kreeg na een aantal uren het verlossende bericht dat zijn Citroën met daarin de achtjarige labrador Sierra was teruggevonden.


Drie jongeren reden met de auto weg toen de eigenaar bezig was om boodschappen in te laden en om zijn ernstig zieke vriendin te helpen met instappen. De hond namen ze mee.

Diverse agenten startten na de melding van de diefstal een zoektocht naar de auto en vonden hem uiteindelijk iets voor 18.00 uur terug. De hond was enigszins oververhit en is daarom naar de dierenarts gebracht. Volgens een woordvoerster van de politie gaat het goed met het dier, dat met zijn baasje is herenigd.

De daders hadden de auto achtergelaten. De politie is een zoektocht naar het drietal begonnen.
Door Tanna
#3140737
petralita schreef: Verschrikkelijke situatie, maar gelukkig terecht!

Ik vraag mij overigens wel af hoe deze man de boodschappen doet?
eerst naar de auto, sleutels in het contact, dan boodschappen inladen?
Ja, daar had ik ook al over zitten peinzen........... ???
Door eelke
#3140738
Ik laat vaak genoeg de sleutels op de deur zitten... mijn afstandsbediening is stuk, maar heb wel centrale vergrendeling.

Maar deed die man vandaag boodschappen terwijl de hond in de auto lag? Hoop dat zijn vriendin bij de auto was, of een ah pick up point ofzo...
Gebruikersavatar
Door Thea
#3140745
Ik hoorde dat de vriendin erg ziek is.
Dus denk niet ver kan lopen.
Hij de boodschappen naar de auto brengt en auto dichterbij heeft gereden, ja ik zou dan denk ook sleutel erin laten als je zo dichtbij parkeert.
Maar het is gewoon schofterig gedrag weer eens :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door