Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3140571
Dat is ook best leuk hoor als je aan zee bent  :D
Onze butler gaat wel vaker met ons mee het water in
Vandaag ook , alleen op een soort drijvend bed  ::)
En dan kan je ook heel leuk spelen  :D :D
Butler ging er oerend hard vandoor  , en wij er achteraan natuurlijk
En ikke smurf ben van dat drijvende bed af gedoken , koppie onder het water in  8)
En ikke pretletter heb de butler een paar keer van dat bed afgesmeten , en dan ging ikke er vandoor met dat gekke bed  :D
En nu liggen we samen in het zonnetje , een beetje uit te rusten  :)

Gaan jullie ook weleens zwemmen samen met de butler ?
En welke spelletjes doen jullie dan ?  ::)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3140584
Samen zwemmen hebben we nog niet gedaan. Goed idee, maar de zee is best brrrrrr

Pum speelt graag windhond aan zee. Of; zoek de bananen, ze zitten in mijn oren. Of; je krijgt me lekker toch niet te pakken  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3140614
Zwemmen met de butler... Ja wel maar de butler vind dat niet zo leuk. Die is heel goed als klimtoestel te gebruiken en ze mompelen iets over scherpe nagels en blauwe plekken en soms hier en daar zelfs een snee. Dus meestal staan ze hier heel lui aan de kant en laten wij zien hoe goed we een stok kunnen halen of spelen we met de flirt pole
Door Lida. S
#3140683
Als mijn butler gaat zwemmen, blijf ik (Plukkie) op haar kleren passen. De eerste keer dat mijn butler ging zwemmen ben ik wel mee gegaan,maar water is nat en koud. Ik vind er niets aan  ik ben geen zeehond!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3140698
Ik (wij  ::) ) houden van wedstrijdjes  :D
tot halverwege mijn onderbenen in het water, Jacy op dezelfde hoogte, dan zijn vuurtoren gooien. Meestal win ik de eerste paar keer en Jacy (lange-termijn conditie) is op het einde beter..
Meneer heeft alleen zijn vuurtoren kapot gekauwd  :'( (En VL wist dat Jacy daar NOOIT alleen mee mocht spelen.. :( ) dus moet ik weer sparen voor een nieuwe..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door