Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
#3140066
Ja leuk al die excotische spinnen, kan ik net een beetje die lellen van hier tolereren, zonder ze in blinde paniek te kelen, komen er weer andere grapjassen bij.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3140182
Man wordt woensdagavond gebeten en denkt door mug. Donderdag ziet hij een spin lopen en gaat hij googelen.
Niet veel later (na het googelen) wordt de man misselijk.

Is dat niet een beetje een bijzondere volgorde?  ???
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3140194
[quote="Hope"]
Man wordt woensdagavond gebeten en denkt door mug. Donderdag ziet hij een spin lopen en gaat hij googelen.
Niet veel later (na het googelen) wordt de man misselijk.

Is dat niet een beetje een bijzondere volgorde?  ???
[/quote]

Jaaaaaaaaa. Maar ik zou precies hetzelfde denken als ik zo'n eng spinbeest zie lopen  ;D ;D ;D ;D Het idéé alleen al!!!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3140226
Iiiiieeeeuuuuwwww! Maarinderdaad, bijzondere volgorde...

Zo las ik laatst dat er in Rijnsburg een of andere mega spin 'gewoon' was vrijgelaten door kasmedewerkers... Nu woon ik (gelukkig) aan de andere kant van het land, maar serieus als je zo'n grote spin ziet tussen spul uit het buitenland ga je dat toch niet vrij laten buiten de kas?!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3140386
[quote="constance.blokzijl"]
Iiiiieeeeuuuuwwww! Maarinderdaad, bijzondere volgorde...

Zo las ik laatst dat er in Rijnsburg een of andere mega spin 'gewoon' was vrijgelaten door kasmedewerkers... Nu woon ik (gelukkig) aan de andere kant van het land, maar serieus als je zo'n grote spin ziet tussen spul uit het buitenland ga je dat toch niet vrij laten buiten de kas?!
[/quote]

Ik moet bekennen dat het überhaupt niet in me opkomt om een spin buiten vrij te laten  ;D
Oké, de partij van de dieren zal niet blij met me zijn, maar nee, veel te eng!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3140402
[quote="Hope"]
Ik moet bekennen dat het überhaupt niet in me opkomt om een spin buiten vrij te laten  ;D
Oké, de partij van de dieren zal niet blij met me zijn, maar nee, veel te eng!
[/quote]

Ik ben doodsbang voor zo'n beetje elke spin eerlijk gezegd.... Dus ik laat ze dood maken, stel je voor dat tie zo terug naar binnen loopt, moet er niet aan denken!
Door orinake
#3140406
lol beetje paniek zaaien noemen ze dat :p
Ik heb het niet begrepen op die gewone vieze huisspinnen, maar een vogelspin vind ik best interessant.
Die hebben tenminste een zacht jasje aan en antislip onder hun pootjes :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door