Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3140123
sinds ik in Drenthe woon gaat het niet goed kwa verbinding met mijn mobiel,ik heb gister contact gehad met t-mobile al jaren klant van erg tevreden tot nu dan,waarschijnlijk word het dus andere provider,maar ja welke? iemand ervaring met een provider in een wat dicht bebost gebied,beetje afgelegen dus
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3140132
kiara schreef: sinds ik in Drenthe woon gaat het niet goed kwa verbinding met mijn mobiel,ik heb gister contact gehad met t-mobile al jaren klant van erg tevreden tot nu dan,waarschijnlijk word het dus andere provider,maar ja welke? iemand ervaring met een provider in een wat dicht bebost gebied,beetje afgelegen dus
Zolang je op het netwerk van kpn of vodafone zit, moet het wel te doen zijn. Heb je je buren al eens gevraagd wat zij hebben?

Verder zijn er dekkingskaarten van Tmobile/kpn/vodafone te vinden op internet. Tele2 is een verhaal apart, 4G is hun eigen netwerk, maar waar ze geen 4G dekking hebben, val je terug op Tmobile.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3140331
ja ga zeker de buren even vragen,maar dacht al KPN,jammer was zeer tevreden over t-mobile, zat ook te denken aan Ziggo heb ik ook tel en internet van prima,ik wil ook gewoon een sim only
bedankt alvast
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3140394
kiara schreef: ja ga zeker de buren even vragen,maar dacht al KPN,jammer was zeer tevreden over t-mobile, zat ook te denken aan Ziggo heb ik ook tel en internet van prima,ik wil ook gewoon een sim only
bedankt alvast
Kpn simonly is niet heel duur. Grote bundels voor niet teveel geld. En als je meerdere abonnementen hebt op hetzelfde adres hebt, krijg je korting, meer belminuten en meer mb's.
Door sella
#3140523
Ik zou ook simyo kiezen. Goede dekking, niet duur.
Ik ben alleen overgestapt omdat ik een niet kleingenoege bundel kon krijgen in mijn abbo.
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3140527
kiara schreef: telfort ook hoorde ik net in de winkel,en goedkoper als kpn en na 10 min gratis bellen,denk dat die het word
Ik heb ooit telfort gehad, maar zij schakelen pas over op kpn als je compleet buiten hun eigen bereik bent.

In de praktijk houdt dit in dat je nog steeds gesprekken voert met 1streepje bereik en dan hoor je nog steeds verdomd weinig haha.

Misschien dat dit inmiddels veranderd is, maar dit was voor mij de reden om snel weer over te stappen Afbeelding
Gebruikersavatar
Door kiara
#3140548
O dat wist ik niet op de site staat maken gebruik van KPN net werk
Wat een gedoe zeg
Ga straks de buren vragen
Ik haat dit soort klusjes.
Gebruikersavatar
Door yara2013
#3140561
kiara schreef: O dat wist ik niet op de site staat maken gebruik van KPN net werk
Wat een gedoe zeg
Ga straks de buren vragen
Ik haat dit soort klusjes.
Misschien is het wel veranderd hoor (alweer wat jaartjes terug inmiddels ), maar ik wist dat toen dus ook nietAfbeelding .
De buren is idd een goede optie.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3140570
yara2013 schreef: Ik heb ooit telfort gehad, maar zij schakelen pas over op kpn als je compleet buiten hun eigen bereik bent.

In de praktijk houdt dit in dat je nog steeds gesprekken voert met 1streepje bereik en dan hoor je nog steeds verdomd weinig haha.

Misschien dat dit inmiddels veranderd is, maar dit was voor mij de reden om snel weer over te stappen Afbeelding
kiara schreef: O dat wist ik niet op de site staat maken gebruik van KPN net werk
Wat een gedoe zeg
Ga straks de buren vragen
Ik haat dit soort klusjes.
Telfort draait op het netwerk van KPN, maar klanten van KPN krijgen voorrang. Dus ben jij aan het bellen en kom ik voorbij terwijl de mast "vol" is, wordt jouw gesprek verbroken. In de praktijk zal dit meevallen, maar het kan wel gebeuren in drukkere gebieden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door