Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3138029
* feliway adapter (zonder navulling) €7,50

* plastic "kattenbak korrels" voor opvangen van urine €gratis

* 2 kitten halsbanden rood en geel €gratis

* halfcheck €2,50

* halti maat L €2,50

* Giant flex lijn, 8 meter. Lint, geen koort. Het plasticje bij de musketonhaak heeft wat tandjes gezien. Is puur "cosmetisch" geen afbreuk op veiligheid €20,-

* lederen halsband + riem in de kleuren van Amerikaanse vlag €75,- voor complete set.

* 2 leren bruine halsbanden € 3,- per stuk

* trixie "schaakspel" €10,-

* 3 nylon halsbandjes € 1 per stuk

* 2 RVS drink/voerbakken voor aan de bench. (Beugel + bak) €8,- voor beide samen

* draadkooi bench 62x92 €25,-

* half flesje keepoff spray € gratis

* groene plastic mand €7,50

* H profiel voerbak standaard €5,-

* 2 honden schoentje (trixie) €2,50

* opvouwbare targetstick €5,-

* puppy/klein honden tuigje €3,-

Bij interesse in een item zal ik desgewenst meer info geven en foto plaatsen.
Door AmandaJamie
#3139305
Mijn vader en zus gaan allebei een puppy halen zondag. Mijn zus heeft interesse in de bench en de bakken voor aan de bench. Ikzelf wil wel graag de H-standaard hebben, moet alleen nog aan mijn vader vragen of hij ook nog interesse heeft in iets. Heb je deze nog? Of is het meeste al verkocht?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Door Nadia
#3139332
Hoi, ik heb vakantie. Dus alle tijd van de wereld. Wij gaan alleen zometeen een middag weg. Dus of nu komen :p of anders vanavond, morgen, vrijdag maakt me allemaal niet uit ;)
Door AmandaJamie
#3139334
Vanavond is mij ook prima. Dan hebben ze alles op tijd voor de puppy's. Hoe laat komt het jou het beste uit? En wil je me nog even via pb je adres sturen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Door miik
#3139413
Hoi Nadia,
Hoe lang zijn deze ? en misschien een foto ?
* 3 nylon halsbandjes € 1 per stuk

En heb je een foto van het puppy tuigje voor me ?
En ik heb interesse in de katkor korrels, als die er nog zijn....
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3140099
Hoi,

ik heb eventueel wel interesse in de flex ( is dat die met het nieuwe systeem of met de gewone musketon?) maar tot welk gewicht is deze?  Chakotay is 45kg  ;)  En de schoentjes, welke maat is dat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door