Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door madeleine
#3140074
Woensdag zijn de puppies van Dazzle geboren. In totaal hebben we er 8. Een heerlijk stel van 5 teefjes en 3 reuen.
Wat me nu wel opvalt is dat eentje 20 gram is afgevallen. Puppy drinkt en slaapt en is gewoon levendig. Moeders krijgt nu zo'n 1600 gram barf. Daarbij nog verschillende extra's. (Normaal zit ze op 400 gram / dag). Ik maak me er wel een beetje zorgen over. De dierenarts komt vandaag sowieso langs.
Door Lizzy
#3140076
Gefeliciteerd met de puppies! Als je zin en tijd hebt zien we graaaag foto's!

Ik neem aan dat je het bekje van het pupje van binnen ook helemaal hebt geinspecteerd? Pupje is ook tevreden? Heb je hem/haar geprobeerd extra aan te leggen?
Door madeleine
#3140107
Bekje is in orde. Inmiddels is hij weer 10 gram aangekomen. Hij wordt extra aangelegd maar drinkt zelf ook veel. Pups zijn allemaal tevreden verder. Ze slapen en drinken en dat wisseld zich zo af.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3140135
Gefeliciteerd! Als pup zich nu verder oké gedraagt en weer aankomt denk ik dat het leed al geleden is. Wat afvallen de eerste dag kan altijd gebeuren, als het daarna maar bergopwaarts gaat.
Door madeleine
#3140419
De dierenarts heeft moeder en pups goedgekeurd. Ze groeien allemaal  :)

Ik ga proberen er foto's op te zetten! Wordt vervolgt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door