Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3139981
Welke provider hebben jullie?
Ik heb nu digitenne van de KPN, maar dat stoort me echt teveel.
Wat is jullie ervaring met de andere aanbieders?
Ik wil alleen internet (20 of 40mb) en tv (gewoon de standaard kanalen).

Alvast bedankt voor de input!

Judith
#3140029
Wij hadden digitenne en zijn overgestapt op interactieve TV van KPN.. Ik vind het geweldig. Zo makkelijk met opnemen,  halverwege het programma teruggaan naar het begin van het programma en pauzeren. Voordeel vond ik ook dat we bij KPN bleven waar we ook ons emailabb hebben.
Door sella
#3140065
Tele 2, Na jaren upc drama en een schofterige klantenservice met storingen,is het een verademing. Laatst een grote storing, en het enige wat ze vragen wat is uw postcode?
Ah helaas, daar hebben we een grote storing, dat kan wel even duren. Onze excuses.
Bij upc(nu ziggo) beginnen ze je kabel zal wel niet goed zijn, je router herstarten, ja dat heb ik al gedaan en dan verlies ik de verbinding met de klantenservice.
Na onderhoud aan de kastjes doet niets het meer, kan je 21 dagen wachten voor je weer telefoon, internet en tv hebt. Niet onze schuld dat u niet thuis was dat we bezig waren :o, dat is niet 1 keer gebeurd, soms 6 keer per jaar.
#3140070
judith vd schreef: Welke provider hebben jullie?
Ik heb nu digitenne van de KPN, maar dat stoort me echt teveel.
Wat is jullie ervaring met de andere aanbieders?
Ik wil alleen internet (20 of 40mb) en tv (gewoon de standaard kanalen).

Alvast bedankt voor de input!

Judith
Judith, meestal is alles in 1 net zo duur als internet en tv, omdat providers je graag aan ze willen binden met zoveel mogelijk diensten. Wat voor mogelijkheden heb je daar? Ligt er een tv-kabel (ziggo), glasvezel, telefoonlijn?

Hier ligt Vodafone thuis via de glasvezel, maar dat is niet overal. Ik vind glasvezel HET medium van de toekomst, maar ik ben dan ook niet de gemiddelde Nederlander. TV komt nog via Ziggo, omdat ik dan een kaartje achterin de tv heb en geen kastje ernaast. Maar ik twijfel of ik over zal stappen naar TV via Vodafone, omdat alleen TV van Ziggo €6/maand duurder is. (€18,70 tegen €12,50). Verder is het goed om bij Providercheck en Breedbandwinkel eens te kijken wat er op basis van je postcode en huisnummer bij jou leverbaar is. Gek genoeg geven ze soms verschillende resultaten voor dezelfde pc/huisnummer.
#3140078
[quote="Mini's 3-tal"]
Judith, meestal is alles in 1 net zo duur als internet en tv, omdat providers je graag aan ze willen binden met zoveel mogelijk diensten. Wat voor mogelijkheden heb je daar? Ligt er een tv-kabel (ziggo), glasvezel, telefoonlijn?

Hier ligt Vodafone thuis via de glasvezel, maar dat is niet overal. Ik vind glasvezel HET medium van de toekomst, maar ik ben dan ook niet de gemiddelde Nederlander. TV komt nog via Ziggo, omdat ik dan een kaartje achterin de tv heb en geen kastje ernaast. Maar ik twijfel of ik over zal stappen naar TV via Vodafone, omdat alleen TV van Ziggo €6/maand duurder is. (€18,70 tegen €12,50). Verder is het goed om bij Providercheck en Breedbandwinkel eens te kijken wat er op basis van je postcode en huisnummer bij jou leverbaar is. Gek genoeg geven ze soms verschillende resultaten voor dezelfde pc/huisnummer.
[/quote]

Hee, dat zijn leuke vergelijkingssites  :D
Wij dachten dat we hier alleen Lijbrandt en Ziggo hadden (kabel en glasvezel) maar er is dus ook ADSL...o, meneer pien wist dat wel maar vindt dat 'niet aan te raden' .
Nou, we gaan 's even in conclaaf hiero  :biggrin2:

OT:
Al jaaaren bij Ziggo, ook toen het nog Casema heette. Heel tevreden, sinds het samengaan met UPC is er wat storing op de zenders maar met een nieuwe (beter afgeschermde) kabel was dat weer opgelost.
Toen kwamen we een meneer van Lijbrandt (glasvezel) tegen en mochten we een maand gratis uitproberen. Afijn, meneer pien heeft wat gerommeld met kastjes en kabels, en verdomd, zelfs onze 'antieke' dikbuiktv heeft een fantastisch beeld  :D :D :D (beter dan bij Ziggo!)
Dus misschien stappen we wel over :yeah:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door