Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
#3139670
In hoofdrol: Éowynn, bijna 7 en Éydis bijna 2

Éowynn: ik heb dit huis gekocht, is dat goed schatje?
Éydis: jaaaaaaa lekkeuh (ja lekker :p)
Éowynn: we moeten nog wel werk zoeken om centjes te verdienen, want we moeten meubels kopen ook he.
Éydis: ok ok ok
Éowynn: ik ga kinderopvang doen, maar als ik naar de winkel moet ga jij dan de pampers doen van de kindjes?
Éydis: ohneeeeeeeeee


En dan moet je als mama serieus blijven

ondertussen hoor ik dat ze bezig zijn over het aantal honden dat ze gaan houden... Ik hoop dat hun fantasiehuis groot genoeg is :p
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3139711
Haha, dat zijn ook precies de woordjes die David de hele dag zegt: Lekkeuh, doei! en oh neeeee! En hij loopt de hele dag met alles dat maar enigszins de vorm heeft van een telefoon aan zijn oor te 'bellen': bladiebladiebla ok ok ok!
Door orinake
#3139734
Sonja schreef: Haha, dat zijn ook precies de woordjes die David de hele dag zegt: Lekkeuh, doei! en oh neeeee! En hij loopt de hele dag met alles dat maar enigszins de vorm heeft van een telefoon aan zijn oor te 'bellen': bladiebladiebla ok ok ok!
Ja als ze met haar telefoon rondloopt dan komt er ineens "Allooo' of "Ajuu" uit :)

Gesprek heeft nog een half uur verder geduurd. En blijkbaar luistert die oudste veel te goed naar dingen die ze niet moet horen :p
Op en bepaald moment hoor ik ze zeggen: alle waarom hebt gij ne zak brokken gekocht? Weet gij wel hoe hard dat dat stinkt???
De kleinste echt met een afgestreken gezicht: oei oei
Éowynn dan weer: ja ik moet dringend vriezers bijkopen ik krijg vriezerstress (het kan al niet anders dan dat ze mij dit heeft horen zeggen want hoe komt een 7 jarige anders aan zo'n woord). En eentje is geentje he... Dus jah dan koop ik er nog maar eentje...
Hoor je Éydis ineens WOOOOOOOOOOOOOW en dan een hele uitleg waar je geen woord van kan verstaan :)

Ik moet zeggen: mijn kinderen zijn goed gedrild in vers voeren :p en het is beter dan TV :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3139736
hahahaha heerlijk!

Je begon toch ook met een kinderopvang? Straks alle kindjes geindoctrineerd door jouw kinderen over vers vlees voeren aan de hond en de ouders zich maar afvragen waar de kindjes het over hebben  ;D
Door orinake
#3139738
dinky89 schreef: hahahaha heerlijk!

Je begon toch ook met een kinderopvang? Straks alle kindjes geindoctrineerd door jouw kinderen over vers vlees voeren aan de hond en de ouders zich maar afvragen waar de kindjes het over hebben  ;D
Ja in september :)
De ouders weten van de honden, niet van het vers voeren :p
och ja kheb al een papa die tijdens het kennismakingsgesprek met mijn man naar de honden ging en ik achterbleef met zijn dochtertje :p
Door smulpaap
#3139746
;D ;D ;D Geweldige momenten zijn dat  :biggrin2:

Ik weet nog dat mijn oudste op een gegeven moment wist hoe de telefoon werkte
Het was Woe-middag en de beide broertjes zaten op de bank
Ik was in de keuken bezig , hoor ik de oudste opeens een heel gesprek voeren
Ik kijken , had meneer de foon dus gepakt , zomaar een nummer gedraaid en hij had een oudere man aan de lijn  :biggrin2:
De man vond het wel gezellig zo,n kwebbel aan de lijn  :biggrin2:

En pas idd op dingen die ze eigenlijk niet zouden moeten horen
Ze flappen het er altijd een keer uit .... op het verkeerde moment  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3139748
smulpaap schreef: ;D ;D ;D Geweldige momenten zijn dat  :biggrin2:

Ik weet nog dat mijn oudste op een gegeven moment wist hoe de telefoon werkte
Het was Woe-middag en de beide broertjes zaten op de bank
Ik was in de keuken bezig , hoor ik de oudste opeens een heel gesprek voeren
Ik kijken , had meneer de foon dus gepakt , zomaar een nummer gedraaid en hij had een oudere man aan de lijn  :biggrin2:
De man vond het wel gezellig zo,n kwebbel aan de lijn  :biggrin2:

En pas idd op dingen die ze eigenlijk niet zouden moeten horen
Ze flappen het er altijd een keer uit .... op het verkeerde moment  :biggrin2:
Zo heeft David mij een paar weken geleden gebeld toen hij bij oma was. Mijn nummer staat natuurlijk in het geheugen en kennelijk had hij op het juiste knopje gedrukt. Ik kreeg een heel kletsverhaal te horen en oma had niks door. Ik kon intussen zo haar gesprek met mijn vriend horen. Dus toen hij thuiskwam kon ik vertellen wat hij met zijn moeder had staan bespreken.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3139759
Sonja schreef: Zo heeft David mij een paar weken geleden gebeld toen hij bij oma was. Mijn nummer staat natuurlijk in het geheugen en kennelijk had hij op het juiste knopje gedrukt. Ik kreeg een heel kletsverhaal te horen en oma had niks door. Ik kon intussen zo haar gesprek met mijn vriend horen. Dus toen hij thuiskwam kon ik vertellen wat hij met zijn moeder had staan bespreken.  :biggrin2:
Hahaha leuke variant op het 'broekzakbellen'  ;D
Door orinake
#3139897
Borke schreef: Hebben de junior Timmermannetjes al een vriezer voor hun beoogde honden  ::)
5 vriezers voor 5 honden is wel goed denk ik :)
Al heb ik al gekeken naar een vriescel, maar ik vind niet de geschikte om in de garage te passen voorlopig :(
#3139929
Oooh, humor! En ook zo'n heerlijke spiegel!
Ik pas altijd op mijn neefjes op maandag, de jongens worden steeds groter dus het oppassen wordt ook minder maar af en toe zie ik dus hoe ik met mijn honden omga haha! Hoor ik de jongste (bijna 5) op een hoge toon zeggen terwijl we ze uitlaten: Lola-meisje ga je mee?? Lolatje kom dan!
Oeps...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door