Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door CarolienPaco
#3139392
Hoe zijn jullie ervaringen met Macho Gear KVV (en kant en klaar barf)? Ik heb een eeuwigheid geleden wat besteld, maar het is nog steeds niet geleverd, en men is ook onbereikbaar per telefoon / mail. Ben ik de enige met deze ervaringen, of hebben meer mensen hier last van? En is het vlees verder wel OK? Gelukkig heb ik nog niks betaald, want sinds begin mei wachten op vlees... Kan beter!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3139454
Nooit van gehoord en als ik jou was zou ik dit verder ook maar vergeten en elders je voer halen. Dit lijkt erop alsof er niemand meer thuis is.

Edit: er staat iets op de website in de trand van...vertraging opgelopen, houdt u rekening met langere wachttijden. Neemt niet weg dat 2,5 maand radiostilte onacceptabel is.
Laatst gewijzigd door Angelique op wo 29 jul 2015, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#3139584
Ik heb dit onlangs gehad via een tussenpersoon. Was er erg blij mee omdat er een smaak was die super goed en betaalbaar was voor onze jongste. Tweede bestelling gedaan kreeg toen bericht tussenpersoon was tijdelijk niet leverbaar omdat MG problemen had. Op site tussenpersoon is het nu verdwenen. Zij is op vakantie en zal na haar vakantie informeren of het wellicht niet meer bestaat want daar lijkt het op. Zou ik jammer vinden omdat ik er net zo blij mee was dat ik iets anders kon geven als diersoort.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3140069
Ja ik heb eens rechtstreeks bij ze besteld , toen kreeg ik na 2 dagen een mail van een verkooppunt in de regio dat hun het zouden leveren . Ik bestel het sindsdien gewoon daar ( prijs is gelijk)
Door PollekeD
#3142837
Ik heb het vandaag eindelijk binnen gekregen, na 2x vergeten en de derde keer te druk om te leveren.  En wat ik besteld had,  daarvan was een deel al weer op. Die eerste indruk was dus niet positief. Het voer was verpakt in zip-zakjes en was wat viezig van buiten. Kortom, aan heel veel is te merken dat ze het erg druk hebben. Toch bleef de communicatie goed.
Maar het voer daarentegen, het belangrijkste,  zag er goed en vers uit. De kat was tevreden met de zalm. Morgen de eerste maaltijd voor de honden.....
Al met al schrijf ik ze niet af,  ze leveren goed vers spul. Ben benieuwd hoe het in de toekomst gaat lopen.
Gebruikersavatar
Door Stacey1987
#3143098
Ik krijg het geleverd via een tussenpersoon. Deze heeft wel zijn assortiment van MG wat verkleind omdat ze idd vaak leveringen niet kunnen nakomen. Maar het vlees is van goede kwaliteit voor een leuke prijs. Mijn hond doet het er goed op. Ik wissel verschillende merken met elkaar af maar dit is wel een merk waar ik op zich tevreden over ben.
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3147800
[quote="Sigbrid"]
Ja ik heb eens rechtstreeks bij ze besteld , toen kreeg ik na 2 dagen een mail van een verkooppunt in de regio dat hun het zouden leveren . Ik bestel het sindsdien gewoon daar ( prijs is gelijk)
[/quote]
En inmiddels is dat verkooppunt er mee gestopt omdat ze steeds niet ( voldoende) geleverd krijgen van Macho gear of dagen later en dus hun klanten moesten teleurstellen . 
Door PollekeD
#3187403
Ik ben onderhand gestopt met MG. De website is uit de lucht. De ingrediënten lijst is veranderd en is niet meer zoals in de voedingswijzer staat. Daar heb ik ze ook op gewezen enkele weken terug.
Het voer is duurder geworden terwijl de kwaliteit achteruit is gegaan. Eenzijdig tav diersoorten bot en diersoorten organen. Bijna allemaal eendenbot en lamsorganen. Naar mijn mening onvoldoende kwaliteit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door