Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3138868
dinky89 schreef:

Doet me er aan denken dat ik mijn prepaid tegoed nog op moet laden vorst deze verloopt en nummer verloren gaat  ;D
Bedankt voor de link, ik ga eens kijken ;)

En dat is dus precies waarom ik naar een goedkoop abonnement opzoek ben...mijn moeder laat elke keer haar prepaidkaart verlopen en dan moet er weer een nieuwe komen want als ze dan die gsm eens nodig heeft...dan doet tie het niet ::)
Door zurca
#3138889
Inge en Bono schreef: Ik heb simyo; heel goedkoop, heel tevreden ovrr :)
Bedankt voor de tip!
Hier kan ze voor 4 euro per maand klaar zijn....dat ze dan per minuut afronden ach...zo veel en vaak zal ze niet bellen ;) Ze maken gebruik van KPN netwerk dus qua dekking wel goed...
Ik ga ze dit morgen eens voorleggen...
Door zurca
#3138906
pluk schreef: Vriendlief heeft Choozze (misschien schrijf je t iets anders). Abo voor bellen en sms is gratis tot 100min/sms.
Bedankt...die zal ik ook eens even gaan bekijken :-*
Door Ruisje
#3138916
Onlangs overgestapt van Ben naar Simyo. Ik betaal € 7,00 per maand (300 belminuten of sms en kan het abo elke maand wijzigen).

Bij Ben betaalde ik even veel voor een vergelijkbaar abonnement, maar gedoe rond voicemail die ik niet uit kon zetten (en zij ook niet) en een maand met bijna 1500 smsen :o die ik niet wilde betalen en zij niet konden verklaren, hebben me doen overstappen. Wij versturen gemiddeld 5 smsjes per maand. ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3138949
geen idee, heb nog mijn belgisch mobiel nummer terwijl ik in duitsland woon ...
Ik weet niet of ze het in nederland hebben (of duitsland) maar mijn belgische mobiel is postpaid ofwel 0 euro abbonnement, ofwel betalen naar gebruik.
Ik vind dit zo veel fijner als dat prepaid geneuzel. Krijg gewoon een afreking iedere maand.
Maar ja heb eigenlijk iets anders nodig maar weet het ook niet, zeker niet omdat ik op grensgebied woon. Dus ik lees even lekker mee  :)
Door zurca
#3138977
pluk schreef: Vriendlief heeft Choozze (misschien schrijf je t iets anders). Abo voor bellen en sms is gratis tot 100min/sms.
Nahhhh en er zit geen addertje in het gras? Ik bedoel; 100MB internet, 100 minuten bellen en 100 sms per maand voor 0 euro per maand?! :o
Ik heb de site bekeken het klinkt wel leuk...kan jij iets zeggen over de dekking? Is er goed bereik?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3138994
zurca schreef: Nahhhh en er zit geen addertje in het gras? Ik bedoel; 100MB internet, 100 minuten bellen en 100 sms per maand voor 0 euro per maand?! :o
Ik heb de site bekeken het klinkt wel leuk...kan jij iets zeggen over de dekking? Is er goed bereik?
Wij hebben het addertje nog niet gevonden  ;) Waarschijnlijk betaal je buiten de bundel simpelweg de hoofdprijs.
De dekking tot nu toe is goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door