Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3138272
Zoë komt niet door haar rui heen deze keer. Heel vervelend. Ze krijgt haar barf, afgelopen week heeft ze sardines gegeten. Ik geef haar sinds twee weken ook visolie door haar groentenmix. Kan ik nog meer doen?
Door Suzanne
#3138789
Volgens mij komen hele volksstammen niet door de rui. Het bizarre weer is daar de schuldige voor.

Ik geef niets anders dan anders.. het is wat het is .. ;-)

Suzanne
Door rosmin
#3138801
Ik spoel Sam met alleen water af onder de douche, daarna laten veel oude haren  los.
Drogen met handdoek, ik heb helaas geen waterblazer en dan even grove kam erdoor.
Ik sta versteld wat er los komt aan oud haar

Regen doet ook wonderen  ;)
Door Lizzy
#3138945
Zelfs hier hebben ze zoveel haar verloren dat ik twee keer per dag moest stofzuigen. Het begint nu eindelijk wat beter te worden weer. Ik heb diverse vrienden die met hun hond naar de trimsalon zijn gegaan omdat ie niet door de rui heen kwam. Wat daar aan haar uit kwam :o :-X. Het extreme verharen was daarna gelijk over.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3139457
Oscar is ook flink bezig. Terwijl hij in januari zijn hele jas al heeft vervangen. We blijven stofzuigen en van zijn kraag zijn nog maar een paar lullige plukjes over, ziet er niet uit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door