Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3138183


Ach gossie, arme lieve schat.... Ze sprong vandaag het water in, kwam uit de sloot, liep mank, enorme snee in haar poot! Dus thuis gekomen eerst in de soda. Dat was de eerste bijna dood ervaring! Ik zet haar op de bank, laat haar poot in een plastic zak zakken waar een soda oplossing in zit, ze springt met een grote boog van de bank, soda all over the place. Goed, in de keuken neergezet, poot in de soda, drama! Daarna snee schoongemaakt met Echinacea Extra Forte en nu een dikke dot honingzalf ingesmeerd (en vanmiddag gaat er groene leem wondpasta op). En een sok omheen. Dat laatste doet het 'm, nu kan ze niet meer lopen.........
Door Borke
#3138188
Ah.... harteloos kreng ben jij toch Lizzy, je kan haar best dragen  :biggrin2:









Waardeloos zeg van die snee, maar zeker ook dat ze niet in de soda wilde.
Ze heeft een te goede en liefdevolle jeugd gehad, dan wil ze geen vervelende dingen.
Borke wilde dat ook nooit.
Sofi heeft opgeteld echt uren in sodabadjes gestaan, 10minuten per keer, met al die ontstekingen en wonden die zij aan haar poten heeft gehad.

Ik hoop dat Fritzi snel opknapt, ze is wel echt kampioen zielig kijken, ook al klink jij nog zo lief, het lijkt haast wel een setter...  ::)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3138199
ach de stakker, laat je maar lekker dragen Fritzi, doet ze wel als je maar lang genoeg wacht :biggrin2:

kus op je zere pootje :-* :-* :-*

Lizzy, ze wil gewoon een andere kleur sok, ze denkt nu dat ze een vieze poot heeft en wil je kamer niet smerig maken......... :biggrin2: Gewoon iets van groen of paars qua kleur ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3138202
;D ;D ;D Och jemig Liz, als je zo tegen mij zou praten, zou ik ook op m'n rug gaan liggen wachten tot je me naar de bank zou tillen, hahahaha - geweldig.

Arme Fritz, dat je zó lang met je poot in de lucht moet hengelen, voordat er actie komt.  :-* Beterschap, en laat je maar lekker vertroetelen, ze kán het!  :biggrin2:
Door Lizzy
#3138222
Jaaaa, zielig he, ach germpie :'(

Ja, en voor ik begon te filmen waren we al een stief kwartiertje bezig hoor. Want ik had haar op de bank getild. Daar was ze met gevaar voor eigen leven met 3 poten tegelijkertijd afgesprongen. Dus ik had haar op een kussen geparkeerd. Daar wilde ze niet blijven liggen. Toen was ze met 3 poten tegelijkertijd op de stoel gesprongen en daar weer afgelazerd (doordat ze zo raar sprong). Dus in de stoel gelegd. Dus daar wilde ze toen niet meer liggen. Dus weer op een kussen gelegd. Daar wilde ze ook niet liggen. Ik denk "nah, dan maar kijken of ik haar zo gek krijg om op 4 poten te lopen". Dat was deze actie. Actie mislukt. Ik heb haar daarna op de bank getild, ben even naast haar gaan zitten en daar ligt ze nu nog, heel zwaar gewond te wezen ::)

Moet wel zeggen, het is een hele akelige snee hoor. Erg diep :-X
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3138238
Lizzy schreef: Punt is, als ik die sok eraf haal MOET de honingzalf er ook af ::). Zonder sok kan ze dus prima op 4 poten lopen he!

Oh, ik dacht dat je ze in dat sodabadje wilde houden met die zielige poot.
Door Lizzy
#3138242
*Lia* schreef:
Oh, ik dacht dat je ze in dat sodabadje wilde houden met die zielige poot.
Nee, soda badje heeft ze al gehad. Moet vandaag nog wel een keer maar ik wacht wel even tot Leo thuis is :-X :biggrin2:

Nee, die sok is puur tegen het aflikken van de honingzalf.

Na het 2de soda-bad gaat er groene leem wondpasta op, en weer een sok want ook groene leem pasta MOET eraf. En is het niet door Fritzi zelf, is het wel haar mama die haar "helpt".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door