Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3138101
met vinnie naar de da....
teen of pootje gebroken?
hij kwam gisteren thuis.... lopend op 3 poten... heb hem pijnstilling geven, vanmorgen vroeg ook maar doet niks....
Laatst gewijzigd door me and my boys op za 29 aug 2015, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3138112
Succes met Vinnie zo direct bij de dierenarts! Hopelijk valt het mee en is een kneuzing (wat ook erg pijn kan doen).
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3138121
Me and my boys! schreef: Afbeelding

Afbeelding
Is het op de foto zijn linker pootje (ziet er dikker uit dan het andere pootje)?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3138166
Me and my boys! schreef: dussss gebroken...6 weken rust iedere dag opnieuw spalken
:-X :-X ach, kon er ook nog wel bij. Arme Vin, arme jij. Sterkte, hopelijk geneest het voorspoedig  :-*
Door Ike
#3138168
Djeezus Ellen wat een toestand allemaal  :-X  :(
Sterkte met de patiënt en knuffel voor jullie allemaal!  :-* :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3138172
ja t gaat lekker zo.....word afwisselen in de doggy ride....
kleine rondjes maar....
en verder is t afzien de komende 6 weken met vinnie..... nu heeft ie nog veel pijn dus is wel rustig...
maar als dat straks minder word...ppfff paar jaar geleden ook al een teen gebroken en weet hoe ie is... ::)
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 26 jul 2015, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door