Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3138119
het goed doet......... € 226.000 voor 8 puppies, volgens mij heb je dan de kosten er wel uit......... :-X :-X

http://www.nu.nl/opmerkelijk/4095318/ne ... waard.html

Hulk, 's werelds grootste pitbull, heeft acht puppies gehad. Het nestje is echter flink wat geld waard: in totaal kosten de dieren bijna 226.000 euro.
Dat schrijft Barcroft.tv vrijdag.

De puppies van de grote hond zijn zo prijzig omdat ze niet alleen groot worden, maar ook omdat zij worden getraind tot beveiligingshonden. Hulk zelf weegt zo'n 80 kilo en kwam al eerder in het nieuws, omdat hij de grootste pitbull ter wereld is.

Als de puppies hun training hebben voltooid en het nest mogen verlaten kunnen de prijzen stijgen tot 50.000 per hond, schrijft Barcroft.tv.
Laatst gewijzigd door Dian op zo 26 jul 2015, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
#3138149
Els&Flow schreef: En dan vallen dat soort puppen met een beetje pech in verkeerde handen, gaan de waak in en heb je de poppen aan het dansen. Pitts xxl, pa weegt 80 kilo..Gelukkig wonen ze ver weg. Doodeng.
Ik zou ze niet graag tegenkomen :-X Als die verkeerd terecht komen... :-\ het is te hopen dat het geen hype gaat worden, hoe groter hoe beter... :-X :-[  heb net zitten kijken, maar deze pitbull is dubbel zo zwaar als de normale gemiddelde  pitbull  :-X
Laatst gewijzigd door Dian op zo 26 jul 2015, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#3138173
smulpaap schreef: :-X :-X Ik zeg verder maar niets
Dian schreef: Ik zou ze niet graag tegenkomen :-X Als die verkeerd terecht komen... :-\ het is te hopen dat het geen hype gaat worden, hoe groter hoe beter... :-X :-[  heb net zitten kijken, maar deze pitbull is dubbel zo zwaar als de normale gemiddelde  pitbull  :-X
Pitbull weegt gemiddeld rond de 20 kilo ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door