Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3137898
Tja dat vroeg ik me af volgens mij hebben we muizen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ehm weet iemand hoeveel kwaad dit kan, ook ivm honden. En in geval van wegjagen, hoe doe je dat.
Ik vermoed dat het veldmuizen zijn want ons dorpje van een paar straten ligt tussen de velden  ;)
Door Borke
#3137899
Dat denk ik ook!
Wij hebben zo'n apparaatje in de tuin wat geluid maakt en mollen en muizen moet verjagen en sindsdien hebben we ze niet meer gezien. De muisjes zaten ons gewoon uit te lachen in de tuin als wij binnen achter de schuifpui zaten....
Geen idee waar Leo dat vandaan had, maar het werkt op batterijen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3137943
[quote="Lizzy"]
OK :biggrin2:

Het zouden ook gaten van ratjes kunnen wezen namelijk :biggrin2:
[/quote]
En bedankt  :P

Ik zie hier in de omgeving best wel vaak dooie muisjes liggen, dus ik houd het ff op muizen  :biggrin2:
Maar ja dat sterkt me wel erin dat ik er iets aan moet doen
Door Borke
#3137953
[quote="Kaio"]
en daar worden de honden niet gek van van dat geluid?
Vind het wel een aardige oplossing nl.
[/quote]
Sofi niet en de 2 poezen ook niet en wij ook niet.
Het is tegen kruipend ongedierte als muizen, mollen - dus ik vermoed dat het ook tegen ratten helpt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3137959
Kaio schreef: En bedankt  :P

Ik zie hier in de omgeving best wel vaak dooie muisjes liggen, dus ik houd het ff op muizen  :biggrin2:
Maar ja dat sterkt me wel erin dat ik er iets aan moet doen
Ik denk ook eerder aan ratten.
#3137967
Hier lopen allerlei katten door de tuin. Die vangen veel muizen. Verder doe ik er niks aan. Ik heb er niet echt last van dat ze er zitten. Ik heb ook veel spitsmuizen en die zijn bijzonder nuttig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door