Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#313556
Ziggy is sinds 15 april loops en ze bloedt al een tijdje niet meer, maar sinds een paar dagen komt er een beetje pus uit haar "muts". Ik vroeg me af of dit normaal is.
Door Moos
#313573
Nou ja, ik ben geen expert, maar pus lijkt mij niet normaal, op geen enkele plek....
Door Lind@
#313577
Houd even goed in de gaten. Bij Sunna kwam er slijm uit haar muts tijdens het plassen en die had baarmoederontsteking.
Door K@rin
#313592
Romy en Bjuly hebben altijd NA de loopsheids een groene snottebel als afscheiding.
Romy heeft het ook na alledrie haar dekkingen gehad.
Ik heb haar er nooit iets voor gegeven en ze heeft steeds gewoon puppen gehad.
Bij haar (en Bjuly) is het een soort "standaard" opruiming na haar loopsheid.
Door Martine2
#313630
Ik zou het wel heel goed in de gaten houden of er meer afscheiding komt of dat ze niet hangerig wordt. Een baarmoederinfectie kan best heftig zijn en je moet er op tijd bij zijn anders moet ze geopereerd worden. Mijn oudste heeft het een paar keer gehad en daar merkte ik van dat ze een beetje daapser (rustig) werdt. Van mijn dierenarts heb ik toen een antibiotica kuur gehad maar hij raadde aan daarbij utero vetsem te geven.
Door Laura2004
#313651
Het is een heel klein druppeltje af en toe. Ik kijk het wel aan. Ze gedraagt zich normaal verder.
Door danielle1980
#313656
Laura2004 schreef: Het is een heel klein druppeltje af en toe. Ik kijk het wel aan. Ze gedraagt zich normaal verder.
je zou utero vetsem kunnen geven zoals voorgesteld, anders gewoon aankijken.
Door Laura2004
#313707
Een wat? ??? Ik heb geen idee wat dat is. Ik heb nog nooit een teefje gehad, dus ik weet eigenlijk weinig van dit soort dingen af :-\
Door gonny
#313717
Laura2004 schreef: Een wat? ??? Ik heb geen idee wat dat is. Ik heb nog nooit een teefje gehad, dus ik weet eigenlijk weinig van dit soort dingen af :-\
baarmoederontsteking?? bedoel je dat??
Door Laura2004
#313726
danielle1980 schreef: je zou utero vetsem kunnen geven zoals voorgesteld, anders gewoon aankijken.
Ik had het hierover. Ik weet niet wat ze hiermee bedoelt ;) Ik neem aan dat ze geen baarmoederontsteking heeft. Zo erg zal het toch niet zijn.
Door gonny
#313728
Laura2004 schreef: Ik had het hierover. Ik weet niet wat ze hiermee bedoelt ;) Ik neem aan dat ze geen baarmoederontsteking heeft. Zo erg zal het toch niet zijn.
;D ik dacht al....... ;D utero vetsem weet ik ook niet....helaas..(of gelukkig, nooit nodig gehad!! ;))
Gebruikersavatar
Door sylvia
#313740
lijkt mij een beetje vaginitus, is normaal na de loopsheid.
Als het te lang blijft duren moet je er even mee naar de da , maar dat zal wel niet hoeven.
Door westie
#313745
Tja, ik zou wel heel erg het gedrag van je hond in de gaten houden. Mijn hond had eerst een ontsteking aan haar vulva. Dus na haar loopsheid dacht ik dat het weer zo was. En dit gaat normaliter vanzelf na een tijdje weer over. Ze werd echter slomer. Bleek baarmoederontsteking. Dus hou haar goed in de gaten. Succes! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door