Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3137323
Vandaag is mijn kleine Plukkie (dwergteckel) 15 jaar geworden. Ze is gezond, actief, levendig, eet goed (barf) en kijkt nog steeds heel pienter uit haar kraaloogjes. Ze krijgt geen 'feestje', daar houdt ze niet van. Knuffelen vindt ze maar niets (het is een echte teckel) en extra eten lijkt me niet goed voor een hondje van ruim 4 kg, maar ik heb wel een liedje voor haar gezongen. Op naar de 16.
Door smulpaap
#3137327
;D ;D Nou , een liedje is toch ook gezellig en feestelijk

Van harte gefeliciteerd ( met ) Plukkie  :D :D
En op naar de 16 jaar kleine schat  :-* :-* :-*
Door Lil
#3137329
Van harte gefeliciteerd met deze meer dan schitterende leeftijd. Ik wens jullie nog een hele poos erbij.
Door Anne in Zweden
#3137331
Wahaha, ik zie je al zitten: "Lang zal ze leeee-ven, LANG zal ze leeee-ven..." ;D

Maar wat een prachtige leeftijd. Ik hoop dat in dezelfde goede gezondheid op de 16 afstormt! Enne, Plukkie mag misschien geen extra eten, maar dat betekent niet dat jullie niet een lekker stuk taart naar binnen kunnen schuiven! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3137347
Hopelijk was het dan een mooi liedje  :biggrin2: van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal...op naar de 16  :-*
Door Borke
#3137348
Wat een weelde zo'n hondje en wat een prachtige leeftijd.
Gefeliciteerd  :biggrin2:
Door Lizzy
#3137458
Lida. S schreef: Vandaag is mijn kleine Plukkie (dwergteckel) 15 jaar geworden. Ze is gezond, actief, levendig, eet goed (barf) en kijkt nog steeds heel pienter uit haar kraaloogjes. Ze krijgt geen 'feestje', daar houdt ze niet van. Knuffelen vindt ze maar niets (het is een echte teckel) en extra eten lijkt me niet goed voor een hondje van ruim 4 kg, maar ik heb wel een liedje voor haar gezongen. Op naar de 16.
Wat een prachtige leeftijd, gefeliciteerd met jaar 15de verjaardag :-*! Ik hoop dat je nog heeeeeeeeel lang van haar mag genieten! En ze vond het vast heel fijn, dat je een liedje voor haar hebt gezongen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door