Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#313599
Nou nu zo'n anderhalve week geleden was het zover. Een aantal jaar geleden kregen wij opeens al andere brokken. Vrouwtje zei weg met de eukenuba zou iets van raar spul ethox nog iets in zitten en ook zouden mijn rasgenootjes het slecht hebben bij eukanuba in Amerika. Nu had ik erg vaak buikpijn en koliekachtige verschijnselen. :( Dus vond het niet zo erg om andere brokken te krijgen. Sterker nog deze bleken ook nog veel lekkerder. :) Vrouwtje zei dat het Magnusson Krav heette en dat het ecologisch was ofzo puur natuur dus. Nou ik voelde me steeds beter geen ontstekingen en buikpijn meer gehad en mijn vacht voelde ook beter.
Toen kwam Nita en die rare meid die keek ernaar wat is dit? Die had volgens mij vast nog nooit een brok gezien. Helaas was vrouwtje mij voor, anders had ik lekker haar brokken ook opgegeten. >:( Snap je toch nie ze wilde drie dagen niet eten. Uiteindelijk zag ze van mij hoe blij ik ben met brokken en ging eten. Vrouwtje mopperde alleen dat Nita niet zo goed ging op dit voer maar wat dan? Gelukkig ging het steeds beter en een periode echt goed, maar nu na 2 jaar eigenlijk steeds minder goed op dit voer en ook ik weer doffer en niet helemaal lekker in mijn vel.

Dus ineens anderhalve week geleden begon vrouwtje tegen baasje te praten over vlees en dat ze daar veel over gelezen heeft op een forum barfdinges. Weet ik veel wat vlees is. En ze was zo blij helemaal enthousiast. Dus ik ook blij. Komen ze thuis, ik ruik aan het luchtje dat ze in de dierenwinkel zijn geweest dus verwacht iets lekkers. :D Nou pfff dat viel tegen. >:( >:(
Krijg ik een of andere drab met vlees in mijn bak en nog rauw ook. :o Stinken bleeehhhh. Ik mopper tegen vrouwtje:"Wat is dit voor bocht? Probeer je me te vergiftigen ofzo?" >:( Kijk nog maar eens naar 't vrouwtje, maar die is helemaal enthousiast. En zucht eens diep:"Ik wil mijn brokken anders heb je toch nie gegeten?!" :-\ Kijk wanhopig naar Nita voor steun. Maar zie tot mijn grote schrik dat die al bijna haar bak leeg heeft, terwijl ze normaal uren doet over brokken. ??? En ze kijkt naar t vrouwtje van hehe eindelijk na twee jaar hier iets fatsoenlijks te eten. Snappen jullie dat nou? :-\ ??? :o Nou dan toch ook maar een hapje proberen hmmm ieeehh dat stuk hoef ik nie leg ik wel even in mijn mand. Tja ik heb het uiteindelijk opgegeten want honger lijden begin ik niet aan en ik wil ook niet dat Nita dat van mij ook krijgt. Toch maar bak schoongelikt want anders smaken de volgende keer de brokken er weer naar yuck. :)Gelukkig volgende morgen brokken joepie vrouwtje snapt dat ik dit nie mot. Maar toen 'savonds. "Ja daaag niet weer die prut." >:( Nou vooruit dan maar. Toch eigenlijk wel lekker. En nu krijgen we sinds een paar dagen helemaal geen brokken meer maar alleen vleesje. Weet nu lekker wel wat het is kan vrouwtje dat woord ook al niet meer zeggen;)(carnibest natuurvoeding) En nu al glimmen wij meer en voelen zachter aan zegt vrouwtje.En ik voel dat ik meer energie heb en dat kan ik wel gebruiken ben al bijna 7. ;D En ik vind het inmiddels zo lekker dat ik al net zo ongeduldig ben als voor een bak brokken.Dus allemaal blij :D :D en ik wil nooiiiiiit meer brokken en Nita zegt net ze hebben het eindelijk begrepen joh dat we honden zijn. ;)

Poot van Wanda
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door