Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3136872
wel lastig hoor met 18 man op het portret.......... :P

de hele familie:
Afbeelding

pa met zijn kinderen:
Afbeelding

pa met zijn kleinkinderen:
Afbeelding

mijn oudste broer met zijn gezin:
Afbeelding

mijn jongste broer met zijn gezin:
Afbeelding

sereniteit:
Afbeelding

het enige stelletje in de familie.........:
Afbeelding

en waar het allemaal om draaide........:
Afbeelding
#3136898
Hij wist het al, we moesten een datum hebben en nu de oudsten groter worden, wordt het steeds moeilijker om een datum te vinden waarop iedereen kon. Uiteindelijk is het 3 juli geworden. Het is zowel voor zijn verjaardag als voor vaderdag....... hij vindt het wel leuk, we hebben ook wel lol gehad.............. We moeten nu gaan kiezen welke foto hij boven de bank krijgt en welke in een lijstje in de vensterbank :P :biggrin2: Hij heeft de bewerkte foto's ook al gezien, hij mag gewoon mee kiezen.................. zoiets houd je toch niet verborgen...... Maak waarschijnlijk nog wel iets met die foto's wat hij niet weet...... Krijgt hij toch nog een kadootje wat hij niet verwacht :D Maar dan moet ik eerst nog even langs Marjan voor een nieuwe fotosessie met mijn knullen en mij :biggrin2:
#3136932
de Meiden schreef: De familie staat leuk op de foto`s Dian, zijn dit de bewerkte?
En wil je nog een keer tussen de blommen straks haha !!
moeten we maar even bekijken. Zou voor het doel waarvoor ik ze alsnog wil gebruiken wel zo leuk zijn misschien :D

De fotograaf geeft zijn site door met het fotoalbum van ons. In hoeverre ze al bewerkt zijn weet ik niet, maar hij mag nog wel hier en daar aan de gang. Met name de foto's van de gezinnen van mijn broers zijn overbelicht en ook die van mijn vader met zijn kleinkinderen. Ik ben daar een hele zeikerd in en neem ook niet snel genoegen met een mindere kwaliteit foto........ er kan zoveel tegenwoordig. Dit zat er wel een beetje in. Het was al ongeveer half 7 voor we begonnen met foto's maken en dat is voor foto's wel vrij laat, ook al heb je een hele lichtgevoelige lens.......... Maar ik vind het sowieso een prestatie dat iedereen "normaal" op de foto staat bij het familieportret........ 18 koppies die redelijk moeten kijken......... :P
#3136942
Dian schreef: moeten we maar even bekijken. Zou voor het doel waarvoor ik ze alsnog wil gebruiken wel zo leuk zijn misschien :D

De fotograaf geeft zijn site door met het fotoalbum van ons. In hoeverre ze al bewerkt zijn weet ik niet, maar hij mag nog wel hier en daar aan de gang. Met name de foto's van de gezinnen van mijn broers zijn overbelicht en ook die van mijn vader met zijn kleinkinderen. Ik ben daar een hele zeikerd in en neem ook niet snel genoegen met een mindere kwaliteit foto........ er kan zoveel tegenwoordig. Dit zat er wel een beetje in. Het was al ongeveer half 7 voor we begonnen met foto's maken en dat is voor foto's wel vrij laat, ook al heb je een hele lichtgevoelige lens.......... Maar ik vind het sowieso een prestatie dat iedereen "normaal" op de foto staat bij het familieportret........ 18 koppies die redelijk moeten kijken......... :P
Als dat het geval was hadden ze onderbelicht moeten zijn.  De tijdskeuze was wel goed, met dit weer zou je overdag helemaal knikkerharde belichting hebben. Maar goed, beetje aan de schuifjes trekken en dan komt het vast wel goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door