Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tamara
#3136647
Heeft iemand ervaring met een honden harnas met camera erop? Ik zag dit op bcc en het lijkt me wel geinig om senna en misty hiermee op te zadelen voor video's van hun kant.  :biggrin2:

http://www.bcc.nl/accessoires/accessoir ... 2881038%29

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ik heb nog een Fujifilm finepix j120, zal deze geschikt zijn om video's te maken hiermee? (sinds ik mijn te kopen spiegelreflex camera hier niet op durf/ga zetten  :biggrin2: )

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tamara op di 21 jul 2015, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3136652
Go pro cameraatjes zijn inderdaad gemaakt voor actie (je hebt ze ook wel op valhelmen van skateboarders of fietsers bijvoorbeeld).
Of je fujifilm er ook geschikt voor is weet ik niet, spiegelreflexcamera lijkt mij te zwaar ;-)
Gebruikersavatar
Door kira
#3138367
Kleine beer heeft voor een tv programma met zo een camera mantrailen gedaan. Beelden waren leuk, maar ik zou zelf niet zo een ding kopen, geen idee tot welk nut het zou kunnen zijn. Een apparaat waarmee je geur die de hond krijgt kunt omzetten en in kaart kunt brengen dat lijkt mij wel erg leuk.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3138479
constance.blokzijl schreef: Dat is wel gaaf zeg! Moet je alleen niet zo'n rolhond hebben zoals ik, is die go pro snel kaduuk!
Hij kan ook om de nek hoor. Moet je hond alleen niet zo klein zijn dattie erover struikelt, maar goed, dan zou hij waarschijnlijk ook omvallen als je de camera op de rug maakt.

Google: Gopro dogmount en dan afbeeldingen. Zag zelfs een hond met een camera op z'n kop.
Laatst gewijzigd door EliScooby op zo 26 jul 2015, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door