Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3136640
ik wilde ook al zeggen, niet eens verkeerd om geschreven: white & black............ zulke foto's heb je ook wel eens laten zien............. maar ik ben blij dat ik mijn witte vriendje nog zoveel plezier zie hebben......... die is toch ongeveer zo oud als Rakker (11 jaar)?

Dit vind ik een lieve foto:
Binno schreef:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Binno
#3136657
Gian is jonger dan Rakker, 8 jaar is hij.

Hij heeft nogal snel last van de warmte en zijn heupjes zijn ook niet schitterend,
maar hij heeft het vandaag heel goed gedaan, dapper meegestapt!
Sinds ik hem een ander voedingssupplement geef loopt hij terug vlotter en is hij ook weer speelser geworden,
dus hij voelt zich ook duidelijk beter en daar ben ik uiteraard blij mee. :)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3136698
Binno schreef: Gian is jonger dan Rakker, 8 jaar is hij.

Hij heeft nogal snel last van de warmte en zijn heupjes zijn ook niet schitterend,
maar hij heeft het vandaag heel goed gedaan, dapper meegestapt!
Sinds ik hem een ander voedingssupplement geef loopt hij terug vlotter en is hij ook weer speelser geworden,
dus hij voelt zich ook duidelijk beter en daar ben ik uiteraard blij mee. :)
fijn dat hij het beter doet op de andere voedingssupplementen. Wat krijgt hij nu als ik vragen mag?
Gebruikersavatar
Door Binno
#3136738
Dian schreef: fijn dat hij het beter doet op de andere voedingssupplementen. Wat krijgt hij nu als ik vragen mag?
Arthroluxyl Senior
*gaat snel even kijken voor de samenstelling*................

Samenstelling:
D-glucosamine sulfaat, salix, harpagophytum, taraxacum, urtica, rutine, mangaan ascorbaat, magnesium, calcium, fosfor, ijzer, koper, zink, kobalt, molybdeen.
  ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3136809
Binno schreef: Arthroluxyl Senior
*gaat snel even kijken voor de samenstelling*................

Samenstelling:
D-glucosamine sulfaat, salix, harpagophytum, taraxacum, urtica, rutine, mangaan ascorbaat, magnesium, calcium, fosfor, ijzer, koper, zink, kobalt, molybdeen.
  ;)
zit toch wel iets anders in als wat Rakker krijgt. Op advies van Tannetje heb ik voor hem Gewrichten Speciaal Complex van Animal Best........... Hiervan is de samenstelling:
N-acetylglucosamine, Glucosaminesulfaat, MSM, Chondroïtinesulfaat 90%, Boswellia-extract, Salix Alba, Harpagophytum, Heermoes, Ascorbinezuur (vit. C), Ipriflavonen, Magnesiumcitraat, Mangaanaminochelaat, Zinkcitraat, IJzergluconaat, Seleniummethionine.

Daarnaast een capsule krillolie (omega 3)
Gebruikersavatar
Door Binno
#3136822
Dian schreef: Op advies van Tannetje heb ik voor hem Gewrichten Speciaal Complex van Animal Best........... Hiervan is de samenstelling:
N-acetylglucosamine, Glucosaminesulfaat, MSM, Chondroïtinesulfaat 90%, Boswellia-extract, Salix Alba, Harpagophytum, Heermoes, Ascorbinezuur (vit. C), Ipriflavonen, Magnesiumcitraat, Mangaanaminochelaat, Zinkcitraat, IJzergluconaat, Seleniummethionine.
ziet er ook een goeie uit, die ga ik onthouden :)

bevat ook een paar kruiden met pijnstillende en/of ontstekingsremmende werking zoals salix, harpago, boswelia...
voordien kreeg Gian iets waar dat niet bij zat, dus ik denk dat dat nu toch het verschil gemaakt heeft
Door judith1967
#3137188
Leuke foto's
Ze genieten er zichtbaar van.Enne wat ik nu zo leuk vind dat jouw witje gewoon is zoals een maltezer hoort te zijn. 8) Wat een lekker bekkie heeft ie.
En wat een heerlijk bos is dat,helaas iets te ver weg voor ons :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door