Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3135733
Duivelsklauw kun je van ieder merk geven. Gewoon een merk dat normaal geschikt is voor mensen en de dosering aanpassen aan je hond. Stel dat een volwassen mens 2 capsules per dag moet innemen van merk X (voorbeeldje), en jouw hond weegt 10 kg, dan zou ik kiezen voor een halve capsule per dag. De meeste kun je makkelijk opendraaien en weer dichtdoen.
Door Lil
#3135766
[quote="Belleke"]
Oh bedankt. Zou je dit dan samen met bv die cox compositum kunnen geven of moet dit ook apart gegeven worden?
Of bij de visolie?
Knuffels Belleke
[/quote]

En duivelsklauw en cox compositum lijkt mij wel dubbel en ik vraag mij af of het wel verstandig is. Het is alweer jaren geleden dat ik het gebruikte, maar mij staat bij dat je een arts moet consulteren als je cox compositum naast een andere pijnstiller geeft. Je kunt het namelijk overdoseren, ook al is het natuurlijk.
#3135802
Oke ik puzzel en puzzel maar kom er niet helemaal uit.
Ik had eerder een homeopatische dierenarts maar die werkt niet meer.
Ben dus naar Den Ham geweest en kreeg trocoxil als pijnstiller met trovet mobility erbij.
Ik geef nu Puur Natuur+ en Doil Visolie erbij.
Puur Natuur wil ze niet daar zoek ik dus een vervanger voor.
Lees me suf op internet maar weet niet wat is wijsheid.
Knuffels Belleke
Door Lil
#3135842
[quote="Belleke"]
Oke ik puzzel en puzzel maar kom er niet helemaal uit.
Ik had eerder een homeopatische dierenarts maar die werkt niet meer.
Ben dus naar Den Ham geweest en kreeg trocoxil als pijnstiller met trovet mobility erbij.
Ik geef nu Puur Natuur+ en Doil Visolie erbij.
Puur Natuur wil ze niet daar zoek ik dus een vervanger voor.
Lees me suf op internet maar weet niet wat is wijsheid.
Knuffels Belleke
[/quote]

Op zoek naar een homeopathische of hollistische da. Cox compositum en troxocil is beide cox remmer de ene synthetisch en de andere natuurlijk dat zou dus kwaad kunnen. Weet niet ben geen da, maar zomaar nu zelf "klungelen" lijkt mij alles behalve slim. Als de troxocil de pijn niet voldoende wegneemt naar de da! Dat is niet de bedoeling, dat moet normaal voldoende zijn (ok op einde van de maand neemt de werking af maar de andere 3 weken moet het echt helpen).

Geen idee waar je woont. Tannetje Koning een optie? Of All Animal in Heiloo?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door