Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fotogravinnetje
#3135593
Ik heb net een nieuwe camera, dus ik kon de verleiding niet weerstaan om wat hondenfoto's te maken tijdens het wachten. Ik heb niet alle honden die er waren er ook op gezet. Dit zijn de scherpe foto's zonder mensen die er herkenbaar op staan. Vooral Mayla was een goed fotomodel ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fotogravinnetje
#3135690
Bedankt voor de complimenten :) Heb nog wel meer foto's gemaakt, maar die zijn toch net wat minder scherp en/of met een gezicht erbij (en ik plaats geen foto's van mensen online zonder hun expliciete toestemming). Of ik ben totaal ontevreden over de compositie.
Als iemand een bepaalde foto in volledig formaat wil, geef dan even via een PB door welke foto en naar welk email-adres ik het mag sturen. Originele foto's zijn 5-7 MB groot (14 megapixel)
Laatst gewijzigd door Fotogravinnetje op za 18 jul 2015, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#3135735
Mooie foto's !!!  Mayla  :smitten: :smitten: :smitten:  Die Gordon Setter vond ik ook prachtig !!! 

Het titeren ging geweldig, Mayla is een dapper ding :P en voor 5 jaar door de keuring  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door