Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3135487
Nou ja zeg, sta hier gewoon te briesen van kwaadhei en zo ben ik van nature helemaal niet.  >:( >:( >:(

Belde mijn pa op, hij heeft voor de ah bij hem in de buurt een winkelverbod. Luister en huiver. Mijn gehandicapte pa kan slechts 2 winkels met zijn scootmobiel bereiken en daar zelfstandig boodschappen doen. 1 is de appie. Hij had een spaarzegelboekje en blijkbaar zaten er ergens in het midden 2 pagina's die aan elkaar waren geplakt (heb ik ook al eens gehad met die hele dunne pagina's en de lijn van al die ingeplakte zegels) en dat is fraude en dus heeft hij een winkelverbod gekregen!!!

Echt waar!!! Al lever ik maar 3 zegels is dan heb ik toch volgens hun eigen voorwaarden gewoon recht op 30 cent?!!!  ???
Dus pa had toch gewoon recht op de zegelwaarde (én zijn euro bonus, omdat meer dan helft van boekje vol was) en nu heeft hij een winkelverbod van de bedrijfsleidster..... 19 jaar..... leidt een ah xl in een niet hele kleine plaats..... (tenminste vandaag dan, kan mij niet voorstellen dat zij dé bedrijfsleidster is).  :-\

In ieder geval ben ik dus heel erg boos nu en ga ik maar eens contact opnemen met appie landelijk.
Door Mijati
#3135489
even een mail sturen aan de klantenservice van AH, lijkt me dat ze het dan best kunnen oplossen.
Door Lil
#3135491
Mijati schreef: even een mail sturen aan de klantenservice van AH, lijkt me dat ze het dan best kunnen oplossen.
Ja, ik zal ze eerste de mogelijkheid bieden om het zelf netjes op te gaan lossen.
Door Lizzy
#3135505
Zooooooooooo, die kregen van mij echt een HEEL pissig telefoontje >:(

Ik zal je wat vertellen he, als ik je pa was, wilde ik niet eens meer naar deze winkel >:( >:( >:(
Door Lil
#3135511
Lizzy schreef: Zooooooooooo, die kregen van mij echt een HEEL pissig telefoontje >:(

Ik zal je wat vertellen he, als ik je pa was, wilde ik niet eens meer naar deze winkel >:( >:( >:(
Helaas, dat is geen optie, want in de andere winkel komt hij niet binnen. Te eng, te nauw, niet rolstoelgeschikt  :'( :'( :'(
De enige andere winkel is een Duitse winkel (wij wonen aan de grens) en daar kun je niet alles krijgen wat je wilt, totaal ander assortiment dan in NL.

Ik heb trouwens wel gedreigd dat ik NOOIT meer enige appie zal bezoeken en als het niet netjes wordt opgelost dat ik de krant bel.
Het wordt uitgezocht, want ja als dat de echte reden was dat kon toch niet. Joh...

Eh pa is 100% en meer in zijn bovenkamer, die verzint dit echt niet.
Irish schreef: Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt  >:( >:( >:(
Blijkbaar....
Door Lil
#3135519
keetje schreef: Is het niet 1 groot misverstand?
Anders kan ik er met mijn hoofd ook niet bij,......
Dat denk ik, maar ja zit wel met een winkelverbod een echte hoor. Heb hier het papier in handen, schijnt nog te gelden voor de paar omliggende winkels ook nog.  :-X
Door keetje
#3135522
Ik zou er een mailtje aan wagen, geen telefoontje. Bij een beantwoorde mail heb je iets op papier en dan zou je daarmee verder kunnen. Accepteren zou ik het zeker niet.
Door Mowgli
#3135524
Belachelijk! Vooral ook omdat het winkelverbod blijkbaar ook voor de omliggende winkels geldt. Dan zie je dat zo'n 19- jarige veel te weinig levenservaring voor een dergelijke functie heeft, het zal wel een bedrijfsleider i.o. zijn geweest. Zoiets kan toch iedereen gebeuren... Het was zoveel eenvoudiger geweest zich er met een grapje van af te maken en je vader aan te sporen nog even verder te sparen...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3135527
Ik gok eerder dat ze teamleider is, een ah xl met vaak in de 400 werknemers wordt normaal niet geleid door een meisje van 19.
Door keetje
#3135530
Maar het zal toch wel vaker voorkomen dat zegelbladen aan elkaar blijven plakken?
Ik ben niet meer van de AH zegeltjes maar 'vroeger' kon je toch ook gewoon een half boekje inleveren? Dan kreeg je een halve bonus ofzo?
Door Lil
#3135532
keetje schreef: Ik zou er een mailtje aan wagen, geen telefoontje. Bij een beantwoorde mail heb je iets op papier en dan zou je daarmee verder kunnen. Accepteren zou ik het zeker niet.
Zal wel door mijn werk komen, maar ik heb geleerd dat je met mail nog nul komma niets in handen hebt, is niet rechtsgeldig namelijk kan alleen maar steunen. Mail kun je namelijk mee frauderen, dus niet rechtsgeldig. Fax wel, maar die heb ik privé niet. Ik heb al een brief klaar om aangetekend te verzenden. Maar heb wel eerst even gebeld, zeker om ook te weten waar alles naar toe moet.
Mowgli schreef: Belachelijk! Vooral ook omdat het winkelverbod blijkbaar ook voor de omliggende winkels geldt. Dan zie je dat zo'n 19- jarige veel te weinig levenservaring voor een dergelijke functie heeft, het zal wel een bedrijfsleider i.o. zijn geweest. Zoiets kan toch iedereen gebeuren... Het was zoveel eenvoudiger geweest zich er met een grapje van af te maken en je vader aan te sporen nog even verder te sparen...
Het zegelboekje is geldig, dat mogen ze niet weigeren! Je mag hem ook met 1 zegel inleveren, dan krijg je 10 ct. Dat zeggen ze bij appie ook en staat n.b. op het boekje; heb ze hier zelf liggen en meteen nagelezen en gekopieerd. Je betaald voor die zegels en je krijgt altijd de waarde die je betaald hebt terug en bij een x aantal krijg je een bonus en helemaal vol krijg je een grotere bonus.
Mini's 3-tal schreef: Ik gok eerder dat ze teamleider is, een ah xl met vaak in de 400 werknemers wordt normaal niet geleid door een meisje van 19.
Nee dat denken wij dus ook. Misschien is het kind wel 22, maar dan nog lijkt ze mij niet de leiding.
Door Lil
#3135544
Wel wel wel, pa belde net dat hij een man aan de telefoon heeft gehad die zei dat hij de bedrijfsleider was en dat hij nu ver weg was, maar dat hij maandag als hij weer aan het werk was wel even bij pa langs zou gaan. O ja en als hij nog boodschappen nodig had dan moest hij die maar online bestellen, kwamen ze die vanavond wel kosteloos bezorgen.

Ik geloof dat naar aanleiding van mijn telefoontje dus al heel wat telefoontjes zijn gepleegd binnen appie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door