Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3134923
Lief  :-* en onafscheidelijk he ?

Maar  ::)  :biggrin2: Weet je dat ik die twee nog steeds niet uit elkaar kan houden
Wie is nu Joep en wie is Joris

Ik had vroeger twee Hollanders , ik zag in het pikkedonker nog wie wie was
Maar andere mensen vroegen mij ook altijd wie is nu wie  :biggrin2:

Hoe gaat het met Joep ?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3134924
Ik gok dat joep de linker is want die is naar mijn weten steviger dan joris?

Heerlijke foto van je beide mannen :-)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3134925
Dinky heeft het goed, de linker is Joep.

Joep is niet volledig herstel in de zin van dat hij weer normaal loopt. Hij loopt en zwabbert tijdens het lopen, maar hij komt nog steeds waar hij wezen wil en mag nu legaal heel traag zijn.

We trekken er nog elke dag op uit, naar het bos, met de buggy of met de fiets en de fietskar, lekker naar de waterkant om te zwemmen en te badderen. Wat Joep niet meer kan mag ik voor hem oplossen. Lees: hij stort zich rustig van een steile oever het water in en dan mag ik hem eruit vissen. Conclusie: wij hebben een hond met meerdere hulpmensen! Alle mensen om Joep heen weten inmiddels dat hij op zijn wenken bediend wil worden. Hahahaaaa, het is me een portret hoor. Denk maar niet dat je hem op de stoel kunt leggen als hij op de bank wil, nee hoor.... dan protesteert meneer met gesnuif en draaiende ogen.

In de buurt noemt iedereen hem Koning Joep en dat is ook wat hij vindt dat hij is, van adel! Verder is hij echt zijn eigen lieve zelf gebleven, nog steeds heel zelfverzekerd en eigenlijk geen problemen met andere honden. Als het al eens gebeurt dat Joep het nodig vindt om een andere hond duidelijk te maken dat hij met rust gelaten wil worden, dan komt zijn vriendje Joris onmiddellijk helpen (die rem ik daarin uiteraard af, want Joris is niet te beroerd om een statement te maken).

Het gaat dus goed met Joep, het is niet meer zoals het was, het is anders, maar we zijn eraan gewend geraakt. Hij redt zich prima en komt nog overal.
Door smulpaap
#3134930
Maar hij loopt nu wel geheel zelfstandig ? Of nemen jullie zijn karretje ook nog mee ?

En ja , Koning Joep , typisch Teckel ook he ?  :biggrin2:
In ieder geval fijn dat de Koning nog zo van zijn leven kan genieten  :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3134933
smulpaap schreef: Maar hij loopt nu wel geheel zelfstandig ? Of nemen jullie zijn karretje ook nog mee ?

En ja , Koning Joep , typisch Teckel ook he ?  :biggrin2:
In ieder geval fijn dat de Koning nog zo van zijn leven kan genieten  :-*
Nee het karretje is gedoneerd aan een ander hondje dat na een hernia operatie helemaal niets kon. Het diertje heeft 3 weken in de kliniek gelegen en moest toen echt naar huis. Aangezien daar ook een baby van 5 maanden woont was helemaal niet lopen wel heel erg lastig, dus in de rolstoel en hoppa.... daar ging hij.

Joep loop dus geheel zelfstandig en dat gaat goed, het is geen mooi gezicht, maar hij komt waar hij komen wil en snuffelt nog heel wat af. Vorige week wilde hij nog achter een ree aanrennen, maar dat was wel een beetje lastig... Inmiddels negeert hij katten ook, want als je ze niet kunt pakken doe je maar beter of ze er niet zijn en daar ben ik wel heel erg blij mee.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3134939
Knapperds!  :-*
Pauline schreef: Het gaat dus goed met Joep, het is niet meer zoals het was, het is anders, maar we zijn eraan gewend geraakt. Hij redt zich prima en komt nog overal.
Orange Different is the new black good. :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3134957
-Saskia- schreef: Knapperds!  :-*

Orange Different is the new black good. :bigarmhug:
:'( :-*

Edit: was moeilijk hoor Sas.... Loslaten...., een zware les voor mij, maar ik heb hem begrepen en geleerd. Het is wat het is en meer is het niet.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3134959
Pauline schreef: Edit: was moeilijk hoor Sas.... Loslaten...., een zware les voor mij, maar ik heb hem begrepen en geleerd. Het is wat het is en meer is het niet.
I know. En daar maak ik een diepe buiging voor, dat weet je.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door