Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3134927
Wat dragen jullie nu met het mooie weer ?
Zijn hier waaghalzen die in witte broek de honden uit gaan laten  :biggrin2:
Of is het toch het eeuwige oude kloffie ?

Het is hier dus het eeuwige oude kloffie  :biggrin2:
Oude en/of donkere broek , oud shirt en sandalen
Mensen die geen hond hebben en dus geen flets idee hebben zullen weleens denken ... Gaat dat mens ook weer in die eeuwige versleten plunje  :biggrin2:
Maar deze butler weet zelf beter  :biggrin2: Als ik met ze bezig ben , speel , bij het water met ze . Dan is een witte outfit niet veel waard

Als ik weg ga , zonder honden , dan trek ik weleens iets wits aan . Maar dan ga ik ook gelijk de deur uit  :biggrin2:
Met alle nette kleding trouwens
#3134929
Met of zonder honden, iets  wits trek ik nooit aan. Ik houd kleding nooit langer  dan 5 minuten schoon. Ik heb bij kleding de keuze uit : oud, ouder, en oudst. Als ik netjes moet zijn (is eigenlijk bijna nooit), heb ik een zwarte broek, met een zwarte trui
#3134934
Lida. S schreef: Met of zonder honden, iets  wits trek ik nooit aan. Ik houd kleding nooit langer  dan 5 minuten schoon. Ik heb bij kleding de keuze uit : oud, ouder, en oudst. Als ik netjes moet zijn (is eigenlijk bijna nooit), heb ik een zwarte broek, met een zwarte trui


Ik kan ook een lekkere kledder zijn hoor  :biggrin2: Om nu te zeggen ik voel me 100 % op me gemak in wit .... niet echt  :biggrin2:
#3134935
Sinds ik geen Newfs meer heb, durf ik het aan 's ochtends een witte broek aan te trekken, daar een wandelingetje met Wodka mee te maken en naar m'n werk aan te houden.

Tegenwoordig heeft een koffievlek meer kans dan hondenkwijl.  :biggrin2:
#3134938
-Saskia- schreef: Sinds ik geen Newfs meer heb, durf ik het aan 's ochtends een witte broek aan te trekken, daar een wandelingetje met Wodka mee te maken en naar m'n werk aan te houden.

Tegenwoordig heeft een koffievlek meer kans dan hondenkwijl.  :biggrin2:


Dus nu begin jij te kwijlen  :biggrin2:
Door Lil
#3134987
Dag van een hondenbezitter: opstaan oude kloffie aan en wandelen. Omkleden in onberispelijke kleding voor werk. Thuis komen eerst huiskkeding aan en dan honden begroeten. Verwisselen voor wandelkloffie, terug thuis huiskloffie weer aan. Verwisselen voor slaapkloffie en opnieuw beginnen. O wat houd ik van vakantie scheelt veel omkleed werk.
#3134998
Lil schreef: Dag van een hondenbezitter: opstaan oude kloffie aan en wandelen. Omkleden in onberispelijke kleding voor werk. Thuis komen eerst huiskkeding aan en dan honden begroeten. Verwisselen voor wandelkloffie, terug thuis huiskloffie weer aan. Verwisselen voor slaapkloffie en opnieuw beginnen. O wat houd ik van vakantie scheelt veel omkleed werk.
+1 Afbeelding
Vrije dagen zijn ook fijn trouwens, scheelt ook omkleden. Overigens heb ik voor op het werk wel een witte broek
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door